Sunday, June 13, 2010

Nurul kembali single?


NURUL


TENGAH seronok-seronok bersembang angan-angan cinta, maklumlah seorang teman baik Diva sedang asyik mengelamun melayan warkah cinta sang jejaka bertaraf CEO. Emosi Diva terganggu apabila disapa angin tentang tragedi lara penyanyi popular, Nurul Wahab.

Diva dengar sepintas lalu, itupun bukan daripada sumber yang rapat dengan Nurul sendiri, kira kawan kepada kawan. Jadi ambil masa sikit masuk ke gegendang telinga Diva.

Terasa macam baru sahaja Diva tengok kebahagiaan yang terpancar daripada raut wajah ala-ala Latin si Nurul itu.

Tiba-tiba dah keluar macam-macam cerita tentang hubungan cinta Nurul yang kononnya sudah berkerat rotan. Apa yang tinggal hanyalah secangkir memori bahagia termasuk kesan lebam di sana-sini. Itu sahaja yang Diva dengar. Selebihnya tidak dapatlah hendak dipastikan. Nurul sendiri sudah mengisytiharkan statusnya sebagai 'single' bermaksud solo di laman sosial Facebook miliknya.

Hai, Diva fikir ni dah kes berat. Tak mengapalah, kumbang bukan seekor bunga bukan sekuntum. Lagipun jika tidak serasi dari mula lebih baik kita bawa haluan sendiri daripada nanti memakan hati.

Nasihat Diva untuk semua wanita, jagalah diri kita dahulu dan kasihanilah diri kita sebelum kita menyayangi diri orang lain.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: