Sunday, June 13, 2010

Najib, Rosmah Serikan Majlis Perkahwinan Anak MB Negeri Sembilan

Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak bersalaman dengan anak Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan iaitu Amri dan pasangannya Norlita Ayu Adam selepas merenjis air mawar sempena majlis persandingan mereka yang diadakan di Seremban, semalam. Turut hadir ialah isteri beliau Datin Seri Rosmah Mansor.

SEREMBAN: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak malam ini hadir meraikan majlis perkahwinan anak lelaki Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Mohamad Hasan di sebuah hotel terkemuka di sini.

Najib bersama isteri Datin Seri Rosmah Mansor hadir sebagai tetamu khas meraikan perkahwinan Amri Mohamad, 27, dengan pasangannya Nurlita Ayu Adam, 25.

Ketibaan Najib dan Rosmah disambut oleh Mohamad dan isteri Raja Datin Seri Salbiah Tengku Nujumuddin sebelum menyempurnakan acara menepung tawar serta makan beradab.

Majlis yang disertai oleh kira-kira 800 tetamu jemputan itu turut dihadiri Undang Yang Empat dan Tunku Besar Tampin, bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan isteri Tun Dr Siti Hasmah Mohamad Ali, Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob, Menteri Besar Perlis Datuk Md Isa Sabu dan beberapa menteri Kabinet serta wakil rakyat.

-

Turut hadir ialah ibu bapa pengantin perempuan Tan Sri Adam Kadir bersama isteri Puan Sri Maniseh Adam.

Jemputan dihiburkan dengan persembahan penyanyi Dayang Nur Faezah.

Sebelum majlis berakhir, pasangan pengantin menyempurnakan acara memotong kek.

Ahad lepas, majlis persandingan pasangan pengantin diadakan di kampung asal Mohamad di Kampung Tanjung, Rantau dekat sini.

Pasangan pengantin selamat diijabkabul pada 28 Mei lepas di kediaman keluarga pengantin perempuan di Kota Damansara, Kuala Lumpur.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: