Monday, June 21, 2010

kembalikan tenaga Sofa rehat


Mark Kelsey menerangkan mengenai kelebihan dan cara penggunaan sofa Stressless.


Kesibukan menjalani rutin seharian bagi menunaikan tanggungjawab terhadap keluarga dan kerjaya membuatkan seluruh badan berasa letih.

Justeru bagi mengembalikan tenaga dan memastikan mendapat rehat mencukupi terutama ketika di rumah, sebuah syarikat dari Norway, Ekornes memperkenalkan produk terbaru sofa rehat atau Stressless.

Menariknya sofa ini boleh 'dilentur' mengikut kedudukan dan saiz yang bersesuaian dengan tubuh.

Selain itu ia juga memiliki bermacam-macam ciri dan rekaan yang dijamin mampu memberikan keselesaan maksimum serta sokongan badan ketika duduk atau baring di atasnya.

Presiden Ekornes Asia, Mark Kelsey berkata, Stressless adalah produk sofa rehat dengan gaya kontemporari yang dicipta melalui teknologi unik dan hasil kajian seta kepakaran Ekornes.

Menurutnya, kerusi rehat ini akan bertindak balas secara automatik melalui kedudukan atau baringan anda yang 'bertukar' mengikut berat badan.

"Bagi yang gemar menonton televisyen atau membaca buku mereka pasti berasa selesa melakukan aktiviti itu sambil duduk atau baring di atas Stressless kerana sofa rehat ini tidak mempunyai butang atau kedudukan yang perlu diset.

"Kami percaya dalam zaman sekarang yang serba sibuk, amat penting bagi seseorang untuk menggunakan waktu rehat yang ada sebaik mungkin.

"Sebab itu kami menyasarkan Stressless kepada penduduk bandar yang sangat sibuk menjalani kehidupan harian," katanya Pameran Comfort Studio by Macy Stressless Living di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Sofa rehat tersebut ditampilkan dalam pelbagai warna asas kulit dan kayu untuk disesuaikan dengan keseluruhan konsep hiasan dalaman sesebuah kediaman.

Antara warna pilihan termasuk hitam, putih krim dan merah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: