Sunday, July 17, 2011

Take That alami tragedi




KUMPULAN popular Take That mengalami tragedi ngeri apabila kapal terbang yang mereka naiki disambar petir.

Bagaimanapun tiada sebarang kecederaan yang dialami kelima-lima ahli kumpulan tersebut.

Menurut satu laporan, kumpulan yang dianggotai oleh Robbie Williams, Gary Barlow, Mark Owen, Howard Donald dan Jason Orange itu dalam perjalanan ke konsert mereka di Milan, Itali.

Menurut laporan tersebut, situasi ketika kejadian tersebut sangat tegang apabila aliran elektrik berkuasa tinggi menyambar kapal terbang tersebut.

"Ketika memulakan perjalanan cuaca baik dan apabila berada tidak beberapa lama di udara tiba-tiba ada satu cahaya petir yang menyembar kapal terbang itu.

"Situasi sangat tegang kelima-lima anggota Take That kelihatan sangat cemas namun mereka hanya meringkuk di tempat masing-masing sehingga selamat sampai di Milan," katanya.

Jlo kembali jadi juri

WALAUPUN bahang American Idol Musim 10 masih lagi terasa, pihak produksi rancangan popular tersebut sudah menyenaraikan nama-nama selebriti yang bakal dipilih sebagai juri untuk musim akan datang.

Ada khabar angin daripada sumber yang boleh dipercayai memberitahu bahawa ada kemungkinan bahawa penyanyi Jennifer Lopez akan kembali menjadi menyambung tugasannya sebagai juri untuk program realiti hiburan paling popular di Amerika Syarikat itu.

Sedikit-sebanyak, berita ini pasti akan menggembirakan peminat Jennifer Lopez.

Kalau tidak pun, ia akan melegakan peminat American Idol yang sudah pun mula meminati serta menggemari cara, stail dan pendekatan Jennifer sebagai juri.

Malah, Jennifer Lopez juga nampaknya sudah mula berasa yakin dengan keputusannya untuk menjadi juri American Idol bagi musim yang akan datang.

Arnold kembali ke layar perak

Dua bulan selepas menangguhkan kemunculan semula di Hollywood ekoran pendedahan skandal seksnya, bekas gabenor, Arnold Schwarzenegger kini bersedia menjadi tumpuan sekali lagi.

Bekas hero filem aksi yang menjadi ahli politik itu dijadual memulakan penggambaran filem The Last Stand pada September ini.

Sumber berkata, The Last Stand adalah filem era zaman lampau sesuai untuk seorang lelaki 63 tahun yang mempunyai masalah moral.

"Kami sentiasa perlukan seorang ikon untuk filem begitu," katanya kepada sebuah laman sesawang hiburan Hollywood, semalam.

Schwarzenegger menjadi perhatian dunia apabila didapati manjalin hubungan dengan pembantu rumahnya dan menyebabkan wanita terbabit melahirkan anak luar nikah, 13 tahun lalu.

Vivek Oberoi ambil lesen penerbangan

SELEPAS Shahid Kapoor, pelakon tampan Vivek Oberoi pula mengambil kelas penerbangan pesawat ringan.

Tujuan pelakon tersebut mengambil kelas penerbangan tersebut adalah bagi menjayakan satu filem aksinya bersama seorang lagi pelakon hebat bollywood Hrithik Roshan.

Satu sumber berita melaporkan pelakon tersebut mengambil kelas dan lesen kapal terbang tersebut dari sebuah institusi penerbangan di Florida, Amerika Syarikat (AS).

Leporan tersebut juga menyatakan watak yang akan dipegang oleh pelakon hebat tersebut adalah seperti watak Professor Charles Xavier dslsm filem terkenal X-men.

Filem terbaru lakonan dua pelakon terkenal itu juga turut berkisarkan berkenaan satu kumpulan manusia yang mempunyai kuasa hebat yang digelar 'mutan'.

habis

Rani Mukhjerji dan Aditya Chopra bercinta

PERCINTAAN pasangan pelakon Rani Mukhjerji dan Aditya Chopra memang tidak boleh disembunyikan lagi.

Terbaru, pasangan tersebut dilihat bersama-sama menghadiri majlis sambutan hari jadi rakan artis mereka Hiroo Johar baru-baru ini.

Selepas itu, pasangan tersebut muncul sekali lagi secara bersama dalam beberapa majlis yang dianjurkan oleh rakan-rakan artis yang lain.

Kemesraan mereka berdua memang tidak boleh disangkal lagi, dan mereka berdua mungkin akan mengakhiri zaman solo mereka tidak lama lagi.

Namun begitu kedua-duanya masih tidak mengaku menjalinkan hubungan percintaan apabila para wartawan bertanyakan perkara tersebut dan mereka tidak mahu menghebohkan perkara ini sehinggakan benar-benar perlu berbuat demikian.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: