Monday, June 21, 2010

Milo Hidup Bola


BAKAT bermain bola sepak perlu diasah sejak peringkat kanak-kanak lagi.


Musim bola sudah kembali dan bagi sebuah negara yang dipenuhi peminat bola sepak, Milo turut menawarkan ganjaran hebat buat pelanggan setianya dengan sebuah program penebusan dan roadshow concourse yang cukup mencabar.

Milo akan memberikan edisi terhad bola mini Adidas serta beg selempang eksklusif Milo Hidup Bola. Koleksi-koleksi ini hanya boleh ditebus dengan mengumpulkan mata yang diperlukan bagi sesuatu barangan dalam bulan yang ditetapkan.

Terdapat sebanyak enam jenis edisi terhad bola mini Adidas dan enam jenis beg selempang eksklusif Milo Hidup Bola yang berbeza-beza semuanya untuk ditebus. Peserta dikehendaki untuk menghantar bukti pembelian bersama-sama dengan borang penebusan. Borang-borang ini boleh didapati di semua pasar hiper, pasar raya dan kedai-kedai runcit di seluruh negara.

Roadshow concourse Milo Hidup Bola bermula dengan pelancaran di Sunway Pyramid dan akan beralih pula ke Tempat Letak Kereta Midas Merge, Jalan Tebrau, Johor pada 19 dan 20 Jun 2010; East Coast Mall di Kuantan pada 3 dan 4 Julai 2010 dan akhirnya di Queensbay Mall di Pulau Pinang pada 16 hingga 18 Julai 2010.

Tahun ini Milo membawa masuk buat pertama kalinya Cegebalx untuk memberikan keseronokan dan cabaran kepada rakyat Malaysia tanpa mengira usia. Cagebalx adalah sebuah cara permainan bola sepak ekstrem yang amat mencabar yang dimainkan di dalam kandang dengan empat buah tempat untuk membuat jaringan gol.

Bagi rakyat Malaysia yang telah mengasah bakat bola sepak mereka boleh mencuba nasib mereka di stesen cabaran ini. Ini adalah rangkaian cabaran tiga tahap dan selepas berjaya menyelesaikannya, peserta akan dihargai dengan pelbagai premium Milo dan produk.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: