Wednesday, June 23, 2010

Dengarnya...: Pelakon Indonesia bercerai dengan rakyat Malaysia?

DALAM sibuk peminat bercakap mengenai klip video lucah yang kononnya membabitkan beberapa selebriti Indonesia, Cik Normah dikhabarkan seorang teman mengenai seorang pelakon terkenal negara itu yang baru-baru ini dilihat berada di sebuah mahkamah syariah di negara kita.

Kata seorang teman, sepupunya yang berkebetulan berada di tempat sama agak terpinga-pinga juga apabila melihat pelakon handalan yang pernah membintangi filem keluaran Malaysia itu di mahkamah terbabit. Dalam hatinya dia tertanya sendiri, apa yang dilakukan aktor pujaan ramai itu di sana? Nak kata ada penggambaran filem, mana dia kelengkapan produksinya? Dia lantas mengesyaki pelakon itu turut berada di situ atas urusan perceraian. Tetapi, dia tidak berapa pasti, apakah pelakon itu sebenarnya mempunyai isteri atau bekas isteri dari Malaysia?Cik Normah pun apa lagi, mulalah bertanya sana-sini untuk mendapatkan kepastian. Bukan hendak menjadi seorang yang busy body, cuma sekadar untuk mendapatkan sedikit jawapan terhadap persoalan yang dibangkitkan.

Rupa-rupanya, memang si pelakon ini berkahwin dengan orang Malaysia sejak beberapa tahun lalu. Khabarnya, isterinya itu pun terdiri daripada orang kenamaan. Sebelum berkahwin dengan wanita terbabit, pelakon ini juga dikatakan pernah digosip bercinta dengan seorang pelakon wanita hebat dari negara kita.

Yang Cik Normah kurang pasti, apakah pelakon tadi berada di mahkamah untuk mengesahkan kes perceraian atau baru saja hendak memfailkannya. Tengoklah, kalau tiada aral melintang, jika rezeki menyebelahi Cik Normah dan rakan-rakan, kami akan cuba cari pengesahannya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: