Sunday, June 13, 2010

Benarkah Iwan Cium Nad?

Iwan mengakui dia selesa berkawan dengan Nad.

SEJAK terbabit dalam Akademi Fantasia 8, Emirza Azwan Zulazrin Chew atau Iwan mengakui dia selesa berkawan dengan rakan seperjuangannya Nadia Emilia Roselan atau Nad sehingga hari ini.

Entah kenapa, dia dapat merasakan keserasian itu wujud antara mereka berdua.

"Pada pandangan saya, Nad ialah seorang yang sangat berfikiran terbuka. Saya suka orang yang berfikiran terbuka dan senang diajak berbual. Dia pun faham kalau saya masalah, saya cerita dengannya... dia faham.

"Saya sangat senang berkawan dengannya... Kalau saya ada masalah, saya akan cerita kepada Nad... 'Nad, saya ada masalah ini. Dia akan kata cool down, rileks... dia akan menyebabkan saya cool down," katanya kepada mStar Online baru-baru ini.

Ekoran hubungan rapat itu, timbul desas-desus mengaitkan mereka berdua sedang dilamun cinta.

Malah Iwan pernah digembar-gemburkan mencium tangan Nad.

"Eh bila tu? Biasalah, orang boleh cakap apa-apa. Kita itu, kita ini tapi kalau kita cakap tanpa bukti, tak guna sebenarnya.

"Orang kata saya bercinta dengan Nad mungkin sebab saya terlalu rapat berbanding perempuan yang lain. Saya pun tak tengok lagi benda-benda macam itu... Saya nak bagi komen pun saya tak boleh.. saya rasa tak ada.. Saya rasa kalau saya cium pun, itu secara kebetulan," jelasnya.

Iwan mengakui, bukan niatnya untuk mencium Nad. Katanya, itu mungkin sekadar satu lakonan.

"Mungkin masa itu ada orang yang sengaja ambil gambar kita. Saya bukan Angel, tapi saya kata itu secara kebetulan," katanya.

Lagipun finalis AF8 yang baru berusia 20 tahun itu berpendapat, dia masih terlalu muda untuk memahami apa ertinya percintaan.

Sehubungan itu, Iwan ingin memfokus kepada kerjaya nyanyian yang baru berkembang.

"Ada orang kata, kalau bercinta itu, populariti seseorang itu akan merudum. Oleh itu, saya kena berhati-hati dalam soal ini," katanya.

Bagaimanapun akui Iwan, sekiranya dia mempunyai jodoh dengan Nad, dia akan menerimanya seadanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: