Saturday, June 19, 2010

Aktres lucah tuntut Woods buat ujian genetik


DEVON JAMES


MIAMI - Seorang aktres lucah, Devon James kelmarin memfailkan tuntutan undang-undang di sebuah mahkamah di sini bagi meminta bintang golf No.1 dunia, Tiger Woods menjalani ujian genetik untuk mengesahkan dia ialah bapa kepada seorang anak lelakinya, lapor sebuah akhbar semalam.

Aktres lucah itu memfailkan tuntutan bagi membuktikan seorang anak lelakinya yang kini berumur sembilan tahun, Austin T ialah anak hasil hubungan seksnya dengan Woods.

Dia yang juga bekas pelacur berusia 29 tahun mendakwa pernah memberitahu Woods, 34, mengenai Austin tiga tahun lalu ketika pemain golf itu melanggani dirinya bersama seorang lagi wanita tidak dikenali untuk melakukan hubungan seks dengan harga AS$2,000 (RM6,503) satu malam.

Menurutnya, Woods mengetahui mengenai kanak-kanak itu selepas ditunjukkan gambar anaknya pada 2006 namun sehingga kini dia enggan bertemu dengan Austin.

Namun Woods pernah menghantar beberapa hadiah kepada anaknya itu.

Dalam petisyen tuntutan itu, dia yang menggunakan nama rasmi Melinda Jannette mahu ujian genetik itu dilakukan kerana ia akan membolehkan Woods melakukan tanggungjawab sebagai bapa, berkongsi masa dan memberi sokongan kepada Austin jika terbukti bintang golf itu bapanya.

Pendedahan terbaru tersebut berlaku selepas salah seorang daripada 14 wanita simpanan Woods, Joslyn James, 32, mendakwa secara terbuka pernah dua kali mengalami keguguran selepas menjalin hubungan sulit dengan bintang golf itu.

Woods yang pernah menjalani rawatan ketagihan seks tahun lalu dikatakan dalam proses perceraian dengan isterinya, bekas model Sweden, Elin Nordegren, 30.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: