Tuesday, June 8, 2010

Bipasha belum ada Twitter


BIPASHA BASU


MESKIPUN diulit populariti dan kemewahan itu bukan bermakna aktres seksi Bipasha Basu seorang yang celik teknologi Internet.

Walaupun kebanyakan aktres telah memiliki akaun di laman sosial popular seperti Facebook dan Twitter, sebaliknya Bipasha belum memiliki akaun mana-mana laman sosial.

Terbaru, apabila dia dilantik menjadi duta jenama Telecom Limited, Bipasha lantas mengumumkan dia bakal memiliki akaun laman sosial Twitter tidak lama lagi.

"Saya rasa fenomena laman sosial adalah bagus. Saya bukan seorang pemilik akaun Twitter buat masa ini tetapi saya bakal menjadi salah seorang pengguna Twitter tidak lama lagi.

"Sekarang ramai orang menggunakan telefon mereka untuk kemas kini akaun laman sosial mereka. Namun, saya hanya menggunakan telefon untuk membuat panggilan dan menerima pangggilan.

"Dalam bisnes hiburan, sangat penting untuk saya sentiasa berhubungan dengan pengurus dan akauntan. Bagi saya walaupun teknologi mempermudahkan segala hal, namun, pertuturan seperti biasa masih diperlukan," ujarnya.

Menurut Bipasha, meskipun dia tergolong antara orang terlewat yang menggunakan laman sosial tetapi dia bukanlah seorang yang takut pada gajet.

"Saya bukan seorang yang takut dengan kecanggihan gajet. Bahkan saya amat mengalu-alukan apa sahaja yang membuatkan kehidupan saya lebih mudah.

"Antara gajet yang saya suka adalah, system audio visual yang baik, telefon bimbit, penghawa dingin dan kenderaan," kata Bipasha.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: