Monday, June 20, 2016

"Tidak Perlu Sorok Jantina Anak" - Fahrin Ahmad



Fahrin dan Elena bakal menimang cahaya mata pada Oktober depan.
PETALING JAYA: Pelakon Fahrin Ahmad tidak melihat keterbukaannya berkongsi tentang jantina anak yang sedang dikandungkan isterinya, Elena Hani secara terbuka sebagai satu kesalahan.

Fahrin, 37 sebaliknya berkata, dia berasa pelik apabila ramai yang cuba merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan umum namun menganggap ia sebagai hak peribadi masing-masing.

Saya tidak pasti kerana orang berahsia mengenai jantina anak mereka tetapi pada saya apabila doktor sudah sahkan tiada salahnya berkongsi.

"Mungkin mereka yang berbuat demikian ada sebab tersendiri tetapi saya sedia kongsi kerana ia bukan sesuatu yang perlu menjadi rahsia," katanya.
Fahrin memberitahu dia dan isterinya yang sedang hamil enam bulan bakal menimang cahaya mata lelaki dan Elena dijangka bersalin pada Oktober depan.

Fahrin dan Elena berkahwin pada 9 Mei tahun lalu.
Dalam pada itu, Fahrin berkata, dia teruja apabila bakal bergelar bapa dan berharap kehadiran bayi itu nanti melengkapkan rumah tangga yang dibina.

Bagaimanapun kata Fahrin, buat masa ini dia masih belum melakukan sebarang persiapan kerana sibuk dengan kerjayanya.

"Mana-mana lelaki yang bakal bergelar bapa akan teruja dan begitu juga saya tetapi persediaan itu lebih kepada kewangan ketika ini.

"Maklum sahaja ia memerlukan perbelanjaan besar dan untuk membeli barang anak masih belum berkesempatan dan Insya-Allah dalam masa terdekat ini," jelasnya.

Sementara itu, Fahrin berkata, kedatangan bulan puasa tahun ini memberi banyak rahmat kepadanya kerana selain bakal menimang cahaya mata, ia juga kali pertama dia dan Elena menyambut Ramadan bersama.

"Tahun lalu kami banyak berjauhan memandangkan tuntutan karier Elena yang membawanya ke luar negara tetapi tahun ini Alhamdulillah kami dapat bersama.

"Sambutan sederhana sahaja kerana paling penting kami dapat sentiasa bersama," katanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: