JENAMA kecantikan ikonik, Lux bersama pakar-pakar haruman terkemuka dunia telah bekerjasama menghasilkan sabun mandian yang diperkaya dengan wangian terbaik dan eksklusif.
Sabun mandian itu terdiri daripada wangi-wangian elegan mempersona yang menyediakan pengalaman mandian mewah sekali gus memberikan kesan keanggunan pada setiap wanita.
Sejak kewujudannya pada tahun 1925, Lux telah merevolusikan dunia sabun kecantikan dan mandian badan serta menambat jutaan hati wanita di seluruh dunia. Ini seterusnya meletakkan jenama sabun kecantikan itu pada kedudukan nombor satu dunia.
"Nadi dalam setiap sabun mandian Lux ialah wangian kerana ia merupakan bahagian penting dalam amalan kecantikan bagi setiap wanita.
"Wangian memberikan rasa positif terhadap diri. Wanita yang menggunakan sabun mandian kami, mampu menggambarkan perasaan sebenar mereka melalui kesan haruman yang berpanjangan," kata Tanya Teng, Pengurus Jenama untuk Pembersihan Kulit, Unilever (M) Sdn. Bhd. (Unilever Malaysia).
Tambahnya, dalam usaha untuk terus memberi inspirasi kepada wanita, pihaknya bekerjasama dengan beberapa pakar haruman terkemuka dunia seperti Ann Gottlieb.
Pakar haruman
Gottlieb telah mencipta antara haruman yang terkenal di dunia seperti Obsession, CK One dan Eternity untuk jenama Calvin Klein, Daisy oleh Marc Jacobs dan J'Adore Christian Dior.
"Para pelanggan Lux pasti menikmati setiap mandian mereka apabila haruman tersebut dihasilkan oleh seorang pakar haruman terkemuka dunia.
"Lux membangkitkan deria dan kenikmatan tanpa tandingan terhadap pengalaman mandian dan penjagaan kulit anda. Ia suatu yang unik bagi Lux," ujar Teng.
Antara varian wangian sabun mandian Lux ialah Lux Soft Touch, Lux Velvet Touch, Lux White Impress, Lux Magical Spell dan Lux Wake Me Up.
Gottlieb bersama pasukan pembangunan wangian di pusat haruman kelas dunia, Givaudan, telah menghasilkan haruman yang kompleks dan penuh misteri seperti Lux Magical Spell.
"Saya telah menghabiskan masa selama 50 tahun bagi menghasilkan haruman-haruman eksklusif untuk individu dalam senarai A seperti Calvin Klein, Sarah Jessica Parker dan legenda industri kecantikan seperti Estee Lauder.
"Saya sangat teruja dengan usaha sama yang menjanjikan satu penemuan baharu ini," katanya.
David Boyd, Pengarah Wangian Global Givaudan turut hadir untuk mengendalikan bengkel wangian eksklusif bagi media baru-baru ini.
"Menghasilkan wangian untuk sabun mandian juga sesuatu yang kompleks sama seperti menghasilkan sebotol minyak wangi.
"Pelbagai eksperimen dan kreativiti diperlukan bagi memastikan wangian tersebut berpadanan dengan jenama, emosi pengguna dan pengalaman yang menakjubkan," ujar Boyd.
Sabun mandian Lux disediakan dalam dua saiz botol berbeza. Botol 700 mililiter (ml) dijual pada harga RM15.90 dan 220 ml pada harga RM6.00 manakala pek isian semula ditawarkan pada harga RM8.90.
Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh melayari laman web www.unilever.com.
No comments:
Post a Comment
Tinggalkan Komen Anda Sini: