Wednesday, October 30, 2013

Mudah dengan set Pphali-Pphali

PENGENALAN dua set bawa pulang Pphali-Pphali memudahkan pengguna menikmatinya pada bila-bila masa dan lokasi.


DUBU-DUBU, rangkaian restoran yang terkenal dengan sajian asli Korea, baru-baru ini melancarkan set bawa pulang makanan Pphali-Pphali yang khusus bagi mereka yang kesuntukan masa untuk mencari sesuatu hidangan yang lengkap tanpa berkompromi tentang rasa.
Pphali-Pphali, bermaksud 'cepat-cepat' dalam bahasa Korea, adalah sajian makanan lazat, berkhasiat dan lengkap.
Pengarah Eksekutif CR Dubu Malaysia, Wong Kah Yong berkata, ketika ini terdapat dua set bawa pulang makanan Pphali-Pphali yang ditawarkan kepada para pelanggan Dubu Dubu.
Katanya, set yang pertama iaitu Korean Spicy Wings, yang didatangkan dengan dua ketul kepak ayam dan dua ketul drumet bersalut sos lazat, kimchi (sayur jeruk Korea), satu hidangan sampingan dan nasi istimewa Dubu-Dubu yang ditawarkan pada harga RM14.90.
"Set kedua ialah Honey Garlic Bulgogi yang didatangkan dengan pilihan daging lembu atau ayam panggang, kimchi, telur goreng dan nasi istimewa Dubu-Dubu yang dijual pada harga RM16.90," katanya pada majlis pelancaran set Pphali-Pphali di Kuala Lumpur baru-baru ini.
Tambah Kah Yong, pihaknya yakin kedua-dua menu terbaharu Dubu-Dubu itu akan mendapat sambutan menggalakkan ekoran maklum balas pelanggan yang positif setakat ini.
"Biarpun ada yang baru mencuba untuk kali pertama, namun mereka menyukainya kerana makanan disediakan segar, di samping rasanya yang lazat.
"Apa yang lebih penting, dengan set bawa pulang Pphali-Pphali ini mereka berpeluang menikmati sajian asli Korea pada harga yang berpatutan, pada bila-bila masa dan di mana sahaja," ujarnya.
Jelasnya, pihaknya amat menitikberatkan kualiti sesebuah hidangan termasuk pemilihan bahan-bahan yang segar dan asli bagi memberi kepuasan kepada pelanggan.
"Di Dubu-Dubu kami sentiasa memastikan bahan penting untuk sajian asli Korea seperti tofu, pes kacang, cili dan bawang putih dengan gabungan daging dan sayuran segar untuk menyediakan sajian asli, lazat dan sukar dilupakan," katanya.
Rangkaian restoran Dubu-Dubu kini mempunyai lima cawangan di ibu negara iaitu di Mid Valley, One Utama, Berjaya Times Square, Centro Mall dan Sunway Pyramid.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: