Thursday, April 4, 2013

Anzalna Dedah Cuba 'Dihimpit' Lelaki Kaya

Anzalna Nasir
KUALA LUMPUR: Pelakon Anzalna Nasir tidak berselindung terdapat beberapa lelaki kaya dan golongan kenamaan cuba mendekatinya untuk meraih cinta.
Anzalna, 22, berkata dia tidak pernah memberi peluang untuk didekati individu berkenaan melainkan jika ia atas urusan kerja selain untuk menjaga hubungan dengan kekasihnya Hanif Zaki.
"Saya hanya berkawan dengan lelaki lain hanya atas dasar kerja dan tidak sesekali mendekati mereka yang mempelawa untuk bercinta dengan saya walaupun mereka di kalangan VIP.
"Kalau mereka bertujuan hanya untuk mengenali saya kerana ada agenda lain saya akan tolak mentah-mentah," katanya kepada mStar Online.
Jelas Anzalna, dia berbuat demikian bagi menghormati dan menjaga hubungan percintaannya dengan kekasihnya yang telah terjalin sejak 15 tahun dulu.
Tambah Anzalna, dia juga akan berpegang teguh dengan matlamatnya bergelar artis adalah mencari rezeki semata-mata.
Pelakon filem Sepah The Movie ini juga merancang untuk menamatkan zaman bujangnya pada tahun depan.
"Sejak memasuki industri ini saya sentiasa menjaga batas hubungan dengan lelaki lain kerana saya dengan Hanif sudah merancang untuk berkahwin pada tahun depan. Cuma tarikhnya sahaja belum ditetapkan.
"Keluarga pihak lelaki juga ada merancang untuk masuk merisik namun masih belum ada masa yang sesuai lagi," katanya sambil memberitahu jadual lakonannya penuh sehingga hujung tahun ini.
Ditanya tentang populariti dan publisiti yang mungkin diterimanya berkurangan sekiranya dia bergelar isteri kelak, Anzalna berkata ia bergantung kepada rezeki daripada Allah.
"Semua perempuan ingin berkahwin dan ia perkara baik, saya tidak kisah populariti menurun yang penting semua rezeki adalah datang daripada Yang Masa Esa," katanya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: