Friday, April 26, 2013

Ada Pihak Ambil Kesempatan Kerana Dafi Anak Menteri

Dafi
PETALING JAYA: Penyanyi Dafi melahirkan rasa terkilan dengan sikap beberapa individu yang cuba berbuat baik dengannya untuk mendapatkan projek disebabkan dia anak seorang menteri.
Dafi atau nama sebenarnya Gadaffi, 25, yang merupakan anak kepada Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, keadaan itu membuatkan dia benar-benar berasa dipergunakan oleh individu berkenaan.
"Saya sering didatangi individu yang mahu berkawan dengan saya atas sebab-sebab tertentu.
"Pada mulanya saya anggap mereka ikhlas. Tetapi lama- lama saya dapat rasakan mereka mempunyai niat tertentu.
"Mereka ingat, berkawan dengan saya akan memudahkan mereka mendapatkan projek-projek perniagaan daripada bapa saya?" katanya yang akan berhati-hati dalam memilih kawan.
Sementara itu, Dafi turut mendedahkan dia sudah lama hidup solo tanpa kekasih sejak enam tahun dahulu.
Dafi turut menyifatkan dirinya kurang romantik sehinggakan tidak ramai wanita yang senang untuk menjadikannya sebagai pasangan kekasih.
"Memang saya bukan seperti kebanyakan lelaki yang bersifat budiman dan romantik.Mungkin kerana itu saya tiada kekasih kut," selorohnya yang menjangkakan akan berkahwin dalam masa lima tahun lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: