Monday, April 29, 2013

Hazama Terkejut Dituduh Menyinggung Hati Izara Aishah

Hazama
PETALING JAYA: Penyanyi Hazama terkejut dituduh menyinggung perasaan pelakon Izara Aishah sehingga wanita itu membuat keputusan untuk tidak mahu berlakon dengannya bagi mana-mana drama mahupun telefilem.
Hazama atau nama sebenarnya Hazama Ahmad Azmi, 29, berkata, khabar angin itu membuatkan dia berasa pelik kerana mereka masing-masing tidak pernah bertegur sapa.
"Rasa nak tergelak apabila membaca khabar angin tentang saya dan Izara. Ya, saya kenal dia sebagai pelakon, tetapi kami tidak pernah bertegur, berbual mahupun berkawan. Bekerjasama dalam satu produksi apatah lagi.
"Cuma saya dapat tahu yang dia pernah menolak tawaran berlakon telefilem Addy Valentino kerana ada saya dan saya tak tahu apakah sebabnya. Tetapi hal itu berlaku pada tahun lepas. Mengapa baru sekarang ia dibangkitkan?
"Bagaimanapun, sekiranya benar gosip mengatakan dia tidak mahu terima mana-mana tawaran lakonan yang melibatkan saya, ia tidak ada masalah. Saya hormat keputusan itu dan pada masa sama akan tertanya-tanya dalam diri saya apakah puncanya," kata Hazama yang dihubungi mStar Online, di sini pada Ahad.
Izara Aishah
Sebuah akhbar mingguan pada Ahad menerusi ruangan pojok melaporkan Izara pernah menolak tawaran menjayakan sebuah telefilem kerana enggan bergandingan dengan Hazama gara-gara penyanyi itu pernah menyinggung perasaannya.
Hazama dikatakan terlepas cakap dan membuatkan Izara kurang senang dengan kelantangan mulut penyanyi itu sehingga membuatkan dia menolak mana-mana tawaran lakonan yang melibatkan Hazama dalam satu produksi.
Dalam pada itu Hazama yang mula menjinakkan diri di bidang lakonan itu berkata, dia enggan mengambil peduli terhadap gosip yang dianggap remeh itu kerana ia tidak memberikan faedah kepadanya.
"Saya tak tahu siapa yang bawa mulut bercakap tentang perkara ini, lebih baik saya buat tak tahu sahaja.
"Lagipun ia sebuah gosip yang tidak sesuai dengan usia saya yang hampir menginjak 30 tahun ini," selorohnya.
Tambah Hazama sebagai seorang lelaki yang dirasakannya tidak sempurna, dia sering mengelakkan diri daripada mendekati wanita-wanita cantik kerana bimbang dipandang serong oleh segelintir pihak.
"Saya bukannya seorang lelaki yang suka merapatkan diri dengan wanita-wanita cantik. Saya tahu, mungkin ada perangai buruk saya yang orang kurang berkenan, saya tak pasti.
"Mungkin juga saya terlalu lantang membuatkan orang tidak senang, itu pun saya tak pasti. Cuma yang pasti, saya jarang melepak dengan artis daripada bidang lakonan. Dan gosip ini satu benda yang mengarut," ujarnya.
Dalam perkembangan lain, Hazama bakal muncul dengan album baharunya berjudul Penglipur Lara dengan menampilkan sebanyak sembilan buah lagu berkonsepkan Pop Melayu.
Dengan kerjasama komposer Omar K dan Audi Mok, antara lagu yang dimuatkan dalam album itu ialah Semalam, Akhir Cerita, Ulik Mayang serta sebuah lagu ciptaannya sendiri iaitu Dengarlah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: