Saturday, April 27, 2013

Reedha bongkar rahsia sarang burung

LIA ZALEE menunjukkan produk Reedha Collagen Sarang Burung Plus yang menjadi produk pertama dibawah label Reedha.


WALAUPUN sudah bergelar isteri dengan dua orang cahaya mata, bagi Lia Zalee Ahmad, 39, ia bukanlah alasan untuknya menoktahkan rutin penjagaan kecantikan dan kesihatan diri.
Malah, kecintaannya terhadap dunia kecantikan dan kesihatan menyebabkan suri rumah itu akhirnya memulakan empayar perniagaan sendiri melalui produk Reedha.
Menurut wanita itu, Reedha lahir melalui pembacaan serta penyelidikannya mengenai bahan kesihatan dan herba-herba Melayu.
Berbeza dengan produk lain, Reedha menyatukan khasiat sarang burung walit, epal hijau, halia, maquiberry dan kacip fatimah untuk menghasilkan Reedha Collagen Sarang Burung Plus.
"Saya memang banyak membuat bacaan mengenai pelbagai bahan kecantikan dan kesihatan sebelum ini. Selepas terfikir untuk memulakan perniagaan sendiri, saya mencari beberapa pakar penyelidikan untuk membentangkan idea.
"Saya nyatakan bahan-bahan yang saya inginkan dan minta penyelidik TPM Biotech jalankan kajian sama ada ia boleh disatukan serta kesannya kepada kesihatan. Alhamdulillah, selepas dua tahun penyelidikan hasilnya sangat baik," ujar wanita kelahiran Kampung Tenang, Labis, Johor itu mengenai bibit-bibit awal pembabitannya sebagai usahawan kecantikan.
Terang Lia Zalee, Reedha Collagen Sarang Burung Plus yang dilancarkan pada Julai tahun lalu, merupakan produk minuman kesihatan yang mampu mengembalikan keremajaan serta menjaga kesihatan dalam dan luaran.
Minuman itu yang merangsang pertumbuhan sel-sel baharu dalam badan bukan sahaja membuat kulit bertambah halus, gebu dan cerah, malah dapat mengembalikan tenaga selepas penat bekerja.
Permintaan yang baik terhadap produk Reedha Collagen Sarang Burung Plus membuatkan Lia Zalee kemudian tampil dengan beberapa produk tambahan seperti Sabun Sarang Burung Plus + Hablur Emas, Toner Gold, UV Foundation Emas 24K + Apple Steam Cell dan Night Cream Sarang Burung + Hablur Emas 24K.
Ditanya mengenai nama Reedha, kongsi Lia Zalee nama produk tersebut diambil inspirasi daripada nama anak keduanya Amyreedha Razalee, 9.
Reedha juga telah melantik penyanyi, Salwa Abdul Rahman sebagai duta, manakala pengacara Karl Shafek sebagai pengguna testimonial.
Untuk maklumat lanjut anda boleh menghubungi 03-4024 2441 atau reedha-collagen.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: