Thursday, April 25, 2013

Yana Samsudin Ambil Keputusan Cuti Sebulan

Yana ambil cuti selama sebulan bagi memberi tumpuan kepada kehidupan peribadi dan sosial.
SUBANG JAYA: Pelakon Yana Samsudin mengambil keputusan untuk bercuti selama sebulan daripada sebarang aktiviti lakonan kerana tidak pernah berbuat demikian sebelum ini.
Yana, 29, berkata, kesibukannya di lokasi penggambaran telah menyebabkan kehidupan peribadi dan sosialnya berada dalam keadaan tidak seimbang.
"Sebelum ini setiap bulan saya ada penggambaran dan tidak dapat bersosial sama ada bersama teman atau pun menghadiri majlis-majlis hiburan yang diadakan.
"Sekarang ini saya ambil cuti selama sebulan dan mahu berehat sebentar daripada penggambaran filem. Saya juga mahu berikan tumpuan kepada kehidupan peribadi yang agak lama tidak diberi perhatian," jelasnya kepada mStar Online.
Pelakon ini akan bercuti bermula Mei sehingga Jun depan.
Malah kata Yana, pihak pengurusannya iaitu syarikat produksi Metrowealth turut membenarkannya mengambil cuti panjang untuk berehat.
Dalam pada itu, Yana berkata, peluang bercuti selama sebulan itu akan digunakan untuk bercuti ke luar negara selain menghabiskan masa di kampung halamannya di Yong Peng, Johor.
Tambah Yana, dia juga akan kembali ke kampung untuk mengundi pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU-13) pada 5 Mei depan dan ingin merasai kehangatan suasana berkempen di negeri itu.
"Insya-Allah saya akan bercuti ke Jakarta sebelum balik ke kampung untuk bersama keluarga dan mengambil peluang untuk mengundi," katanya.
Sementara itu, Yana berkata, dia akan muncul dengan filem terbaharunya pada Ogos depan berjudul Adnan Sempit 3 bergandingan dengan Shaheizy Sam.
Setakat bulan April, Yana telah muncul dengan empat buah filem iaitu Minyak Dagu, Wawa Semput, Cerita Kita dan Dua Kalimah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: