Sunday, April 11, 2010

Peserta AF banyak main!




Saya adalah peminat Akademi Fantasia (AF) dari musim AF3 hingga sekarang. Waktu itu ada Mawi yang mencetuskan fenomena yang digilai ramai peminat. Persembahannya semakin meningkat dari minggu ke minggu. Itu yang perlu ada pada setiap pelajar AF8 sekarang. Apa yang saya saksikan AF8 kurang latihan dan tak bersungguh-sungguh belajar.

Banyak main-main atau terkejut dengan kemewahan yang Astro bagi sampai lupa tujuan asal ke situ. Cikgu yang lebih kurang sama setiap tahun. Ada betulnya komen pengkritik Adlin Aman Ramli, pelajar hanya buat yang diajar oleh cikgu sahaja. Tak ada lebih. Yang cikgu bagi pun tak sempurna persembahannya.

Pengetua, kurang tegas dan kurang garang. Tengok Ramli MS. Garang dan tegas baru pelajar menjadi. Satu lagi dari segi pakaian pelajar perempuan. Bosan setiap minggu sama je fesyennya. Warna je lain. Lepas tu seksi pulak tu. Tak salah kalau pakai baju di bawah lutut agar nampak manis.

Astro perlu ingat, rancangan AF dilihat semua lapisan. Pengacara pun tak best. Gandingan yang tak kena. Alasan belum ada persefahaman tak boleh diterima. Nak tunggu sampai minggu ke 10 baru okey ke? Elok Sarimah seorang sahaja jadi pengacara.

n PEMINAT AF,

Taman Melati, Setapak

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: