Saturday, April 10, 2010

Gambar Hantu Jepun (Betul)

image

Korang pernah tengok hantu Jepun? Pernah terjumpa dengan hantu? Kalau belum pernah tengok,jom kita ramai-ramai tengok gambar dekat atas ini. Jangan tengok saja. Tenung dalam-dalam pada matanya tanpa beralih ke mana-mana dalam masa 5 minit.

Semasa korang tenung tu,sebut dan niat dalam hati yang korang nak tengok hantu jepun. Ini bukan kurafat ke apa ke. Just nak test korang punya pancaindera jer.

Aku tak jamin kalau hantu jepun ni kacau atau ikut korang balik. Semuanya tanggungjawab korang sendiri la ek.hehe...hahahahah!!

Mengikut info yang aku dapat, gambar ini di lukis oleh seorang wanita Jepun yang telah mati bunuh diri.

Wajah sebenar HANTU gadis jepun itu dapat dilihat jika namanya "fuk Yu" disebut dalam hati.

Korang tenung je pada matanya. Tenung 5 minit dan ia akan muncul. Korang macam mana? Sudah try? Ok ke?

Kalau berani, cubalah!

115 comments:

  1. cantikkkk... habis 5 minit aku gegitu je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni hantu ke mak ko

      Delete
    2. jgan kn 5 menit 5 jam pun den tgok x de pe2,,,,cantik gak die ko de 6ber tlefon die,,,,,x lh klau x de 6ber tlfon fb die pun jdi lah,,,,leh den ajak die main pool

      Delete
    3. nsib baik baca ko punya komen der..xrugi 5 minit gua..

      Delete
    4. aku tengok lama2, mcm naik steem plak aku.. mcm aku nak tekan jer minah jipun ni.. bio dio rasa pukulan tukul besi..

      Delete
  2. ini 1 penipuan!smpy juling mate ak tgk...xd ppe pn...

    ReplyDelete
  3. aku semenjak tenung mata lebih dari 5 minit...dah takleh tido malam daaa...asyik dok mimpi dan dengar macam-macam lak...tak tau lah apasal!?

    ReplyDelete
  4. xda apa2 pn berlaku atau berubah pd gmbr tu...cmtu je ku tgok?ini satu penipuan....

    ReplyDelete
  5. memang tak berubah.... tapi bila tido malam nanti, kau tunggu ajelah...pernah tengok cerita the ring tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aQu xnp0k ntang bendoo pom wk skt mate jeEr,,,kUbang jERr,,NTANG tn0w c0mey xpy jd atu,,sdiyh aQU Tg0p tn0w niey,,,wk pning jaHhH,,,..>;<

      Delete
  6. eh takut plak aq nk wat.
    was2 pn ade.
    btol ke x ni?

    ReplyDelete
  7. buan masa aku btol setan sekor ni!

    ReplyDelete
  8. adoi..bosan betul. pengaruh movie & anime kuat sgt ni..

    ReplyDelete
  9. ada sesiapa yg nmpk hantu tak dlm pict ni?? hehehe...kena tenung lma2 bru blh nmpk..ini hnya mainan minda...so try it..hehehehe

    ReplyDelete
  10. napa muka dia berubah tiba2 ar.....

    ReplyDelete
  11. Aku dah tenung lebih 5 minit. Kepala pelir aku jadi keras. Pastu...aku bukak seluar....pastu aku jadikan gambar tu modal melancap.

    mmg berhantu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon sib baik x terjebak....mmg keras pon gambar ni...buat jd keras...aduuuu...haiz.zz....wakakakaka

      Delete
    2. ngam tu lancap jan xlancapp..

      Delete
  12. cukup tepat 5 minit aku tenung....terus terpancut mani aku

    ReplyDelete
  13. tipu je gamba nie.xde ape pon.buang masa aku je

    ReplyDelete
  14. naiss. . ..tgk la. .dia berubah sikit2. . cam kening gerak . .pipi gerak . .mmg menarik.. tgk dalam mata la. . baru menjadi

    ReplyDelete
  15. hahaha sebut dalam ati 'fcuk yu'. memang gampang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah sebut ..memang siok bila terpancutt!! ahhh

      Delete
    2. dah sebut pun. lain jadinya. dia rogol aku la pulak.

      Delete
  16. adoi......tenung lebih 5 min,xleh plak nak tido mlm plak...asik kene kaco ngan bini je...hahaha....xpasal2 tido kat opis

    ReplyDelete
  17. gilo...nk suruh isap die tak mau

    ReplyDelete
  18. kalau korang tengok betul2... lepas 5 minit setengah, dia jadi kecik... kemudian seluruh badan dia nampak... screen laptop gua jadi gelap... cuma amoy jepun sorang tu je yang berlegar2 depan screen... lepas tu dia stop... dia tanggalkan pakaian dia satu.. satu.. sampai habis... wow.. nampak kulit dia bro... halusss... pas tu gua rasa dia panggil gua... "bang... bangun sahur..." rupa2nya gua tertidur depan laptop... tak da apa2 pun... buat mata ngantuk tu ada la... apa punya autaaaaa la lahabau ni...

    ReplyDelete
  19. lukisan yg hampir tiada kesilapan, sangat cantik

    ReplyDelete
  20. skat te aq x de pape pon...

    ReplyDelete
  21. I didnt finish staring at her eye til five minute cos less than 5 minute, at first i saw that her shoulder seems moving, it is a rhythm from her chest like inhale and exhale, like breathing like us, then i saw her face like changing a bit, she seems smiling a bit then i just keep stare and her face seems mad.. her right upper lips seems a bit lifted up like she's holding her anger and seems like wanna say something too.. then i stopped looking at it and here i am, commenting it in here..

    P/s: nice art, she's really beautiful.. I wish i look like her but i have my own beauty which people cant deny it..

    - JJ

    ReplyDelete
  22. actually aku dah test, memang ada pergerakan sikit... orang yang tak nampak tu memang bahlul!

    ReplyDelete
  23. lukisan ni cantik ar..tp yg plik er,xkan lah hantu kot..klw bley trbwk smpai dlm mimpi skali pn..muka dy tetp sme cmni je,xbrubah jd ju-on pn..pelukis dy je yg mati tp dy x..
    ni kaki tengok dvd nih..hehe..juz kidding k so dun take it serious..hek ehh ;p

    ReplyDelete
  24. weh mata aku sampai juling xdew pew2 pun....

    ReplyDelete
  25. Astaghfirullah..memang jdi sungguh..aku bru tenung 5 minit. pkul2 pm tdi (23 ramadhan 1432H - 23 ogos 2011). then aku tdo..tbe2 dlm kul3 lbh aku mcm terjage tp xblh bgn dr lamunan aku. Aku mcm dikejar 1 lembaga yg xnmpak rupa..aku tgk kt kusyen aku mcm ade lembaga aneh..aku tenung kalimah Muhammad (saw) didinding umah aku smbil cuba ntuk bgn n bersuara tp gagal. Aku hnya mmpu bzikir 'Lailaha illallah' 5-6x..then aku dgr ade suara yg mngajuk2 aku dgn lafaz yg sme smbil aku lihat kalimah Muhammad tu bergegar kuat! pastu aku gagahkn trus zikir smpaila aku blh duduk brulah suara tu hilang..Aku cpt2 psg laptop bcaan al-Quran. bru tenang sikit. Alhamdulillah..cuma xtau la mcmna die blh mnguasai minda aku..Seram + Penat + Hairan..Aku terpana. (DEMI ALLAH AKU CRITA NI BENAR. HANYA ALLAH YG TAHU HIKMAHNYA) sape xtgk n test lg gambar ni hrap jgn buat la. Tp syirik plak klau jdi mcm aku alami. Tp bg aku mungkin kebetulan n lemahnye iman aku..Wallahu a'lam. (Zali MD- 4:10pm- 23/8/2011)

    ReplyDelete
  26. tengok lama2 naik stim la pulak hahaha

    ReplyDelete
  27. lukisan 3D ni..tu la lau tgk btul2 mcam bgerak..mmg xda pape blaku..iman tu perlu kuat ja.sepa pcaya muncul la dia..

    ReplyDelete
  28. astafirullahaladzim...ni bukan hantu jepung...ni hantu penanggal ni...

    ReplyDelete
  29. NAK TGK ANTU JEPON!JOMMM...KIE GI KAT TERATAK USANG KAT PEDAS.PEGALAMAN AKU YG TAK DAPAT KU LUPAKAN....

    ReplyDelete
  30. oii ...ko ni gilo ko ? jantan tuu..kannya tino!!

    ReplyDelete
  31. lepas baca komen krg kt cni..aku test tgk smpei 5 min...pastu aku julingkan lg bijik mata aku...5min..still xde ape2...ape yg aku nmpk hanyalah gambo gadis kiut miut...huhuhuhu

    ReplyDelete
  32. setiap mlm aku dgngu

    ReplyDelete
  33. dia kenyit mata sial!bia btui gmbr ni..

    ReplyDelete
  34. tambirang syak bha ni,ada jg aq mimpi ngan dia....5 round bro.mmg best lah

    ReplyDelete
  35. aku nk try buat skg ni..pastu nk tido ..tgk pe cer..pape ak post lg k.. -tebuuu-

    ReplyDelete
  36. hanjing betol buang masa aku tuiiiiiii

    ReplyDelete
  37. kiut lukisan niey tp xde pepon yang berlaku.

    ReplyDelete
  38. Jgn pecayala woi tu tipu. jgn mudah kena tipu baru bole maju. hentikan benda2 yg mengarut ni!!!

    ReplyDelete
  39. aku nampak lubang puki kat situ

    ReplyDelete
  40. yg letak gbr ni konek dia pendek

    ReplyDelete
  41. penipu besar ko!!!

    ReplyDelete
  42. jgn jadi melayu mudah lupa dan mudah kena tipu...

    ReplyDelete
  43. lawa mata . org asia , wrna mata dya mna ada biru !

    ReplyDelete
  44. eh betul larh....bila tenung lama2 cam dia senyum balik...nice...tp kena focus betul...

    ReplyDelete
  45. hang tipu laa...fuck off....takde ape2 pun...buang masa jer....

    ReplyDelete
  46. "hang tipu laa...fuck off....takde ape2 pun...buang masa jer...."

    mata kau buta memang lah tak nampak!

    ReplyDelete
  47. Korang ni pantang tengok pompuan stim la apa la lain org suruh lain pulak yg korg bayangkan ish..ish...ish

    ReplyDelete
  48. ilusi optik je pon.. bkn kat website ni ja ada gmbar prmpuan tu.. hahahahaha

    ReplyDelete
  49. ajak tido skali pun ok....
    hehehehehe

    ReplyDelete
  50. yg mane 1 hantu nye neh....

    ReplyDelete
  51. mls aku tenung..kang takut g toilet mlm2 ade mende ikott...awwww tidakk

    ReplyDelete
  52. korang terpedaya dgan helah pereka gambar 2...tengok mata kt gambar 2.kt youtube banyak orang komen.hahahaha,,bluff...

    ReplyDelete
  53. Jgn kena tipu la,gambar ni dah lama,sejak saya tadika lagi dah pernah nampak gmbr ni(thn 90-an),mmg cantik.Selama ni pernah cari jugak gmbr ni tapi x dpt2,rupa2nya kat sini.....

    ReplyDelete
  54. alamak eh,,betoi r!kome tenung le t dy ckap cmni'ape khoje nye weh!,,idak ke sakit mata tenung lame beno ngadap skrin tuh'...kuikui

    ReplyDelete
  55. Sial jer,baru jer selesai mengelap skrin laptop aku terkena air......

    ReplyDelete
  56. cisss!!! betul laa engko yang hantu
    dah tenung 5 minit... up lagi 5
    sampai gelap mata aku....

    ReplyDelete
  57. cam bodoh je tenung lame2 kat situ..

    ReplyDelete
  58. xleh nak fokus laa.... kelopak mawar ni spoil btl.... terganggu perhatian aku

    ReplyDelete
  59. OOhhh.....gambor tu serupa mcam muka kekasih gelap aku lar....cayo...

    ReplyDelete
  60. pehh...berpinau mata tengok...huuhuhu

    ReplyDelete
  61. bila aq tenung timbul rasa kagum pd gmbar n wajahnya yg lembut,anyway mmg kiut..perfect anime

    ReplyDelete
  62. hahaa...gambar awek ni jadi wallpaper laptop aku..biarlah aku dihantui setiap masa...kuii3...

    ReplyDelete
  63. buang masa !!!!!!!!1

    ReplyDelete
  64. ni lukisan Robert Chang,
    http://www.ethereality.info/ethereality_website/main_page/home.htm

    Bukan aper perempuan bunuh diri lah..

    ReplyDelete
  65. try sebut f*ck yu kuat2 tgk sapa yg datang...silap2 kena cinta buku lima...

    ReplyDelete
  66. menipu kuat!! gambar ni robert chang yang lukis la bai!! http://www.ethereality.info/ethereality_website/paintings_drawings/new/illustrations/melancholic_princess/melancholic_princess.htm

    ReplyDelete
  67. ate,dh tentu nama dia f**k u...sapa yg buat keja ni mmg le..ahakzz!!

    ReplyDelete
  68. eh.eh... cantiknya hantu jepun ni..... tergoda sebentar.....fuhhh....boleh tergugat iman....

    ReplyDelete
  69. xleh tenung lame2..xsmpai 30 saat aku da temenung.. =.=

    ReplyDelete
  70. gile ah. "ini bukan khurafat" tp pd masa yg sama menjurus ke arah itu. satu disclaimer yg ditimbulkn supaya org ramai dgn halusnya akan merasa "it's okay" klu percaya sket sbb tak khurafat pun. mcm frasa "no pork, no lard" di kedai kapir supaya org Islam fikir HALAL hanya dgn tiada makanan asas babi.

    ReplyDelete
  71. korang nie...ini sekadar joke... korang lambat pick-up betul lah!

    ReplyDelete
  72. aLoH .. COmEl PlAK .... HeHeHe ....... pA da HantU .... TiPu jAk .....

    ReplyDelete
  73. beliau adalah Puteri Hajieh, watak utama layar sci-fi/fantasy yang Saya telah menulis bertajuk Sky dr bumi. Ia adalah semasa lukisan sekeping ini bahawa saya menjadi pengguna Corel Painter serius. Tajuk mendayu Puteri menggambarkan bahawa dalam cerita Prestasi membawa beban berat di atas bahu muda beliau kerana beliau adalah anak tunggal raja, dan apabila raja itu meninggal dunia, beliau menjadi waris hanya untuk thone. Politik adalah perkara terakhir yang beliau mahu untuk melibatkan diri dalam, menjadi semangat percuma yang mencintai alam semula jadi, kreativiti, dan kehidupan yang sederhana, tetapi tanpa pilihan, dia terpaksa belajar bagaimana untuk memerintah kerajaan, mengekalkan hubungan diplomatik, dan melindungi orang itu daripada pencerobohan. Ini sudah tentu juga bermakna bahawa dia akan tidak mungkin pernah boleh menjadi dengan orang yang dia suka.

    Lukisan ini sepatutnya menjadi potret terakhir kasual yang telah dilakukan sebelum beliau mewarisi takhta. Di belakang matanya adalah kesedihan yang telah diambil alih kehilangan bapa yang penyayang, berat semata-mata tanggungjawab baru, dan mengetahui bahawa dia tidak akan dapat menjadi orang yang dia suka sekali dia telah dimahkotakan.

    (Nota: Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, saya telah mendapat banyak e-mel daripada orang yang memberitahu saya bahawa lukisan saya telah digunakan sebagai beberapa mitos bandar yang tidak masuk akal tentang beberapa gadis yang dicat imej ini sebelum commiting bunuh diri, dan jika anda merenung imej yang cukup lama hantu akan muncul. Betul ke? Serius? Adakah orang benar-benar bahawa mudah tertipu? saya lihat banyak perbincangan dalam talian ini, dan ia hanya kelakar.)

    - Robert Chang -

    Apa lah korg nii!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
    Replies
    1. gebang r lu mat

      Delete
    2. baru la clear info yg aq dpt..... thanks,,,

      Delete
  74. http://www.ethereality.info/ethereality_website/paintings_drawings/new/illustrations/melancholic_princess/melancholic_princess.jpg

    ReplyDelete
  75. name dia bukan fuk yu la...tpi dia ckp fuck you!!!

    ReplyDelete
  76. aku naik stim plk tgok muka dia...gambar dia bogel x da ke?? mesti buah dia besar.hahahaha BONGOK!!!!

    ReplyDelete
  77. terasa gelora nafsu makin kuat...
    itu ke yg sepatutnya diarasa..

    ReplyDelete
  78. ntah ape2 ntah... mataku jadi kelabu bila tenung lama2 gambar tu... :P

    ReplyDelete
  79. tenung lama2,nmpak mcm cahaya kedip2 kat screen nie..tk pasal2,tup tup...battery laptop aku dh habis..potong line btul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingatkan antu da keluar cengkam eyra. hahahhaa.

      Delete
  80. eee bru nak tenung mata dia..da naik bulu roma...seram gak muka dia...lawa menarik tapi serammmmmmm...

    ReplyDelete
  81. korang kene tngok gmbo neh ngn mata x berkelip.. aku da try.. mmg nmpk ade perubahan kt muke dia,, alah x la seram pon,, masalah aku mata aku ni tergedik2 nk berkelip.. sbb tu asyik kene repeat jer

    ReplyDelete
  82. knape kita terlampau mudah diperbodohkan oleh org kta sndri yg bangga krna brjaya mmprbodohkan bangsanya sendiri hanya kerana ingin menguji kehebatan diri kunun nya dan terlalu trdesak utk mndpt prhatian org biar pon dgn cara yg difikirkan oleh iblis lalu di ilhamkan kpd mangkok hayon ini.

    ReplyDelete
  83. betul ler................................................................betul tak ada apa2..

    ReplyDelete
  84. ni karektor dlm kartun final fantasy.. haha...

    ReplyDelete
  85. npk gadis cntk ja bwt skit mta

    ReplyDelete
  86. tgk lama2 rasa mcm nk isap nenen.. :P

    ReplyDelete
  87. Apasal nak sebok-sebok ngan hantu jepun. Hantu melayu lagi banyak. Yang cantik macam pontianak muda. Yang seksi susu besar macam hantu kopek.

    ReplyDelete
  88. btul ke mlm nnt xleh tido??!!! gua nmpk kening die gerak gerak je..nthng special

    ReplyDelete
  89. tak de pape yg berubah pun ...penipu gak kau ni

    ReplyDelete
  90. gila la wat macam ni, habis malam tadi time aku nak tido die datang rogol aku.

    ReplyDelete
  91. nama pun 'fuk yu' kah kah kah

    ReplyDelete
  92. ada wajah disebalik wajah ada beberapa wajah kalau tidak silap labih dari 6.. kadang senyum, kadang seolah memendam rasa geram, memang bergerak2. berubah2 ada yg cantik seolah melihat wajah yang sebenar. semasa melihat gambar ini saya perasan sekeliling pandangan luar skrin laptop menjadi begitu kabur kecuali titik gambar seperti pandangan gambar yang telah dieffek. memang ajaip. teringin saya hendak mensave gambar ini tapi belum berani lagi.

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: