Tuesday, October 1, 2013

Mata sihat, menawan dengan pati beri


INNERSHINE Pati Beri kaya dengan nutrien-nutrien penting yang memberi manfaat pada mata.


DALAM satu kajian ke atas 1,000 orang lelaki yang telah dilaporkan di akhbar Daily Mail UK baru-baru ini, mata merupakan anggota badan pertama yang menarik perhatian mereka terhadap wanita, diikuti dengan senyuman.
Sebanyak 70 peratus daripada responden terlibat turut menyatakan bahawa mata merupakan tarikan utama seorang wanita kepada mereka.
Kini jelas dilihat betapa pentingnya mata yang kelihatan segar untuk menawan hati seseorang jejaka.
Melalui rangkaian InnerShine Pati Beri, kini mata anda akan mendapat khasiat tambahan serta perlindungan yang sebaiknya.
Mata merupakan satu organ dan deria yang paling penting. Apabila sering terdedah terhadap pencemaran, sinaran ultraungu matahari dan radiasi daripada pelbagai peranti elektronik, mata akan menjadi kering dan lesu. Ada kadangkala ia kelihatan kemerahan dan tidak bermaya.
InnerShine Pati Beri berupaya untuk menghindari keadaan tersebut kerana ia mengandungi tujuh jenis buah beri premium dari benua Eropah dan Amerika yang kaya dengan bahan antioksidan dan zat.
Ramuan intipati minuman yang berkhasiat, pekat lagi lazat ini terdiri daripada beri acai, beri biru, blackcurrant, chokeberry, kranberi, elderberi dan strawberi.
Buah-buahan eksklusif yang kaya dengan Vitamin C dan flavonoid ini bukan sahaja merawat kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas tetapi juga meningkatkan pengedaran darah ke mata.
InnerShine Pati Beri diperkaya dengan nutrien penting seperti Vitamin A, C dan E serta zink yang sekali gus amat baik untuk mata agar sentiasa sihat dan tampak bersinar sepanjang hari.
"Penjagaan kesihatan mata sering diendahkan dan kadangkala diabaikan sama sekali.
"Berikanlah mata anda nutrien dan khasiat tambahan yang terkandung dalam InnerShine Pati Beri bagi meningkatkan tahap kesihatannya," kata Naib Presiden dan Pengurus Besar Cerebos Malaysia, Koh Joo Siang.
Tambahnya, Cerebos Malaysia sentiasa komited untuk membekalkan para pengguna suplemen-suplemen yang terbaik dari segi ramuan yang berkualiti tinggi dan pematuhan terhadap piawaian pengeluaran yang ketat.
InnerShine Pati Beri dengan jaminan Brand's VEssenz boleh didapati di semua farmasi, pasar raya dan pasar raya besar di seluruh negara pada harga RM30.50 untuk pek 6 botol x 42 mililiter (ml) dan RM57.90 untuk pek 12 botol x 42ml.



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: