Saturday, April 20, 2013

Yasmin nafi hamil


INDAH. Yasmin Hani dan Shahrin pada majlis persandingan mereka pada 21 Oktober, 2011 lalu.


KHAMIS lalu, Kosmo! berpeluang ke majlis pelancaran perniagaan pakaian online, Baajookoo, milik tiga selebriti jelita yang bersahabat baik menggelarkan diri mereka Geng Celepets iaitu Daphne Iking, Atilia dan Yasmin Hani.
Kosmo! bagaimanapun dikejutkan dengan berita gembira mengenai kehamilan sulung Yasmin Hani yang dikatakan baru berusia dua minggu - disampaikan terus ke telinga daripada sumber yang benar-benar rapat dengan pengacara dan pelakon jelita tersebut.
Terlanjur menerima berita baik itu, Kosmo! lantas bersua dengan suami Yasmin Hani iaitu Shahrin atau nama sebenarnya Sha'arin Mohd. dan bertanya sendiri kepadanya bagi mengesahan tentang kehamilan tersebut.

FIGURA jelita ini memohon supaya jangan mendengar khabar angin tentang kehamilannya.


Terkejut dengan pertanyaan Kosmo!, Shahrin bagaimanapun tidak menafikan atau mengiyakan mengenai perkara tersebut (Yasmin Hani mengandung).
Yasmin Hani dan Shahrin telah mendirikan rumah tangga pada 21 Oktober, 2011 di Duchess Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.
Ikuti temu bual Kosmo! bersama bekas pemain drum kumpulan Blackrose itu selanjutnya:
Kosmo!: Tahniah Shahrin, khabarnya Hani sudah mengandung?
SHAHRIN: Mana awak tahu perkara ini? Perkara ini (Yasmin Hani mengandung) belum confirm lagi.
Kenapakah anda kata belum disahkan lagi sedangkan saya tahu berita kehamilan ini pun daripada seorang sumber yang rapat dengan Yasmin Hani sendiri?
Ada sebab-sebabnya. Nanti kami akan buat pengumuman.
Kenapa tidak beritahu sahaja Yasmin Hani sudah mengandung?
Saya rasa baik awak tanya Hani sendiri mengenai perkara ini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: