Tuesday, April 2, 2013

Empayar fabrik Euro Moda Gulati's


RUANGAN dalaman butik dengan dekorasi indah membuatkan pengunjung berasa selesa.


GEDUNG tekstil Euro Moda Gulatis's cukup sinonim dengan fabrik yang elegan dan eksklusif. Sehubungan itu, para pelanggan dan pereka fesyen menjadikan gedung fabrik ini sebagai sasaran utama untuk pemilihan fabrik yang bermutu tinggi, eksklusif dan terkini.
Setiap tahun Euro Moda Gulati's berjaya memikat hati para pelanggan dengan koleksi terkini pada harga istimewa.
Pelbagai promosi diuar-uarkan untuk kepuasan membeli kepada pelanggan. Euro Moda Gulati's juga mengutamakan persekitaran yang selesa dan suasana tenang untuk membeli-belah.
Antara prasarana yang disediakan untuk keselesaan pelanggan termasuklah penyaman udara, lif, eskalator, muzik, sofa dan televisyen di setiap cawangan seluruh Malaysia. Sebagai pengedar utama fabrik berjenama yang terkenal di Eropah, Euro Moda Gulati's boleh mendapatkan pelbagai variasi fabrik yang eksklusif.
Khidmat jahitan
Gedung yang mempunyai 18 cawangan ini dibuka berhampiran kediaman penduduk untuk memberi kemudahan kepada pelangan membeli-belah.
Perkhidmatan menjahit juga turut ditawarkan pada musim perayaan. Gedung itu juga mengambil tempahan untuk busana perkahwinan dan pakaian seisi keluarga termasuklah pakaian kanak-kanak.
Euro Moda Gulati's juga menawarkan pakej perkahwinan pada harga RM128 setiap set dengan pemberian percuma sepasang fabrik baju Melayu dengan setiap pembelian pakej fabrik sifon bermanik atau fabrik renda polos.
Pelengkapnya, sepersalinan fabrik warna sedondon untuk pasangan raja sehari diberi percuma.
Setiap fabrik yang ditawarkan amat mementingkan kualiti dan mempunyai pelbagai pilihan fabrik yang berbeza dari segi jenis, corak dan warnanya.
Kini, selepas hampir 28 tahun berdiri megah, Euro Moda Gulati's mengorak langkah dengan membuka cawangannya yang ke-18 di seksyen 9 Bandar Baru Bangi.
Ruang perniagaan yang membabitkan 50,000 meter persegi atau setinggi tiga tingkat dengan jumlah 40 pekerja sebagai bukti komitmen gedung ini untuk memberi layanan istimewa kepada pelanggan.
Pengarah Eksekutif gedung tekstil Euro Moda Jasleen Kaur berkata, pihaknya amat mementingkan kualiti setiap fabrik dan sentiasa memastikan pelanggan mendapat fabrik terkini pada harga yang berpatutan.
"Kami menawarkan lebih daripada 2,000 variasi fabrik rekaan terkini yang terdiri daripada fabrik sutera jacquard, sifon, crepe dan kapas.
"Fabrik kapas amat popular pada masa kini dan sangat sesuai untuk cuaca di Asia. Sentuhan rekaan corak bunga paisley, abstrak dan corak leopard dengan pilihan warna terang atau pastel menjadi pilihan ramai kerana cirinya yang mewah dan elegan," katanya dalam satu kenyataan.

TERDAPAT lebih daripada 2,000 fabrik ditawarkan di butik yang telah bertapak hampir 28 tahun ini.


Pakaian sedia pakai
Kepada penggemar koleksi fabrik eksklusif dan berkualiti tinggi, Euro Moda Gulati's juga menyediakan sutera dari Itali dan renda Perancis dengan sentuhan jenama Eropah seperti Valentino, Ungaro, Roberto Cavalli, Solstiss dan Sophie Hallete.
Pengunjung boleh memilih corak dan warna mengikut cita rasa dan kesesuaian masing-masing.
Sementara itu, pakaian sedia pakai untuk golongan lelaki juga boleh didapati di Euro Moda Gulati's daripada koleksi UOMO.
Pelanggan juga berpeluang memiliki sut, tuxedo, vest, kemeja dan tali leher yang diimport dari Eropah daripada koleksi tersebut.
Kepada para muslimah, dapatkan tudung dan selendang koleksi terkini dari Butik Aalia. Butik Aalia menawarkan lebih 200 jenis tudung dan selendang terkini seperti Qaseh Eksklusif, Qaleesya, Iris Syria, Azzara Brooch, Dya Anggun dwi warna dan banyak lagi.
Butik Aalia juga menawarkan baju kurung sedia pakai.
Pengunjung yang kesuntukan masa menghantar fabrik untuk dijahit boleh berkunjung ke Euro Moda Gulati's untuk pemilihan baju kurung, baju Melayu dan pakaian kanak-kanak.
Keterangan lanjut, sila layari laman facebook kami di facebook.com/euromodagulatisfanpage untuk promosi terkini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: