Wednesday, May 30, 2012

Tomok dikurnia cahaya mata lelaki


BAYI sulung Tomok yang dilahirkan di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR - Isteri kepada penyanyi Tomok selamat melahirkan bayi lelaki di Pusat Perubatan Prince Court, Jalan Tun Razak di sini petang semalam.

Menurut Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan Ismail, 28, bayi sulungnya itu selamat dilahirkan secara normal tanpa sebarang komplikasi.

"Alhamdulillah, perasaan saya tidak boleh digambarkan dan saya sangat gembira apabila dikurniakan kehadiran orang baharu dalam keluarga.

"Saya menyaksikan sendiri dari awal hingga akhir proses kelahiran cahaya mata sulung saya dan ini merupakan pengalaman yang paling berharga buat saya.

"Syukur semuanya berjalan lancar dan bayi serta isteri saya pun sihat walafiat," ujarnya ketika dihubungi di sini semalam.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: