Tuesday, May 29, 2012

Preity Zinta cari klon


PREITY ZINTA


AKTRES Preity Zinta kini dilaporkan dalam misi pencarian klon seperti dirinya yang mempunyai lesung pipit pada pipi kanan.

Pencarian tersebut dibuat Zinta untuk memenuhi tuntutan karakter dirinya sewaktu kecil bagi filem perdana miliknya yang berjudul Ishqk In Paris.

"Agensi saya sedang mencari kanak-kanak usia empat hingga tujuh tahun yang mempunyai lesung pipit pada pipi kanan untuk memainkan watak saya sewaktu kecil.

"Hakikatnya, sangat sukar untuk menemui kanak-kanak yang boleh dijadikan klon saya kerana tidak ramai yang mempunyai lesung pipit pada pipi kanan seperti saya," tulis Zinta dalam Twitter peribadinya.

Oleh kerana sukar mencari klon dirinya itu, Zinta turut meminta bantuan daripada para pengikutnya di Twitter.

Dia menulis: "Jika sesiapa ada mengetahui tentang kanak-kanak dengan lesung pipit pada pipi kanan dan boleh berlakon untuk menjadi saya sewaktu zaman kecil, tolong hantarkan gambar mereka ke alamat ishakqinparis.casting@gmail. com. Terima kasih."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: