Wednesday, April 3, 2013

Ye Sung sertai khidmat negara

YE SUNG


AGENSI yang menaungi karier seni kumpulan Super Junior, SM Entertainment mengumumkan bahawa salah seorang anggota kumpulan itu iaitu Ye Sung bakal mendaftar untuk memasuki khidmat negara dengan menyertai angkatan tentera Korea Selatan pada tahun ini.
Sehubungan itu, konsert jelajah terbaharu Super Junior iaitu Super Junior Show 5 merupakan aktiviti terakhir Ye Sung atau nama sebenarnya, Kim Jong Woon bersama kumpulan tersohor Korea Selatan itu.
Ketika muncul pada konsert jelajah tersebut di Seoul, malam Ahad lalu, Ye Sung telah meluahkan emosinya di hadapan ribuan pengunjung dan peminat Super Junior.
Ujarnya: "Selepas lima tahun menjadi pelatih, saya telah menjalani tempoh lapan tahun sebagai salah seorang anggota Super Junior. Saya sangat bertuah kerana atas sokongan anda (peminat) semua."
Tambahnya penuh emosi: "Sebelum ini, saya lupa hakikat betapa bernilainya masa ketika membuat persembahan bersama Super Junior di pentas konsert.
"Namun, kini saya faham... Apabila saya tidak lagi bersama mereka, saya berharap anda semua memberikan sokongan yang lebih kuat buat Super Junior. Saya tidak akan melupakan anda dan berharap kamu semua tidak melupakan saya."

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: