Monday, April 1, 2013

Daphne Iking Terkejut Video 'Harlem Shake' Dimuat Naik Di YouTube

Daphne Iking
PETALING JAYA: Pengacara Daphne Iking mengakui pada awalnya terkejut apabila video Harlem Shake yang dilakukannya bersama keluarga dimuat naik ke laman YouTube.
Daphne atau nama Islamnya, Daphne Dahlia Iking, 34, menganggap ia hanya sekadar hiburan semata-mata dan tidak berniat untuk menunjukan aksi yang tidak sopan kepada umum.
"Pada awalnya suami saya ingin cuba video kamera yang baru dibelinya, jadi kami sekeluarga buat pelbagai aksi termasuk tarian Harlem Shake yang sedang popular.
"Saya tidak tahu dia muat naik di YouTube, tiba-tiba sahaja saya dapat banyak komen yang masuk melalui emel tentang tarian itu,"katanya yang ditemui baru-baru ini.
Antara aksi Daphne dan keluarga melakukan tarian Harlem Shake.
Daphne berkata demikian apabila diminta mengulas tentang tarian Harlem Shake yang dilakukan bersama keluarga yang dimuat naik di laman sosial YouTube, awal minggu lalu.
Video berdurasi 30 minit itu menampilkan Daphne, suami dan anak-anak melakukan tarian tersebut di ruang tamu rumahnya.
Tambah Daphne, dia turut tidak menjangkakan video tersebut menjadi perhatian dan mendapat lebih 100,000 penonton.
"Saya tidak sangka ramai yang menonton dan bagi maklum balas. Sudah tentu ada yang suka dan ada yang tidak,
"Kami bukan berniat untuk lakukan aksi tidak sopan tapi hanya sekadar suka-suka dan keluarga saya memang agak "gila-gila","katanya.
Kata Daphne, tarian tersebut turut mendapat pujian daripada Datuk Siti Nurhaliza dan suaminya Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa yang ditemui pada program buat bicara Bella, minggu lalu.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini:

Post a Comment