Monday, September 19, 2011

Top 8 Artis Wanita Melayu Kaki Hisap!

Di tempat pertama ialah Shariffah Amani. Faktor Shariffah Amani menduduki tangga pertama ialah wajah Melayu kampungnya dan perwatakan ibunya yang begitu baik sekali. Bayangkanlah tetiba anak perempuan hisap..




Pelakon yang mempunyai bakat besar dan dikuatkan lagi dengan gandingan adik beradiknya, siapa lagi kalau bukan Sharifah Amani, yang pernah mengemparkan dunia hiburan dengan membotakkan rambut. Sharifah Amani ini seperti sedia maklum memang cukup dikenali sebagai pelakon yang lahir dalam keluarga yang cukup bahagia dan terdidik. Namun, apa yang mengejutkan ramai pihak selepas ini adalah mengenai sebuah video yang memaparkan dimana Sharifah Amani sedang menghisap rokok ketika sedang di temubual oleh seseorang 'wartawan' yang berbangsa asing. Kalau buka fullscreen, memang ada Sharifah pegang rokok dengan tangannya.


Di tempat kedua (2) ialah pelakon Impian Sunsilk iaitu Diana Amir. Menduduki tempat kedua kerana selain merupakan bekas penuntut USM, dia juga adalah salah seorang artis yang 'cun' di Malaysia ni. Baru-baru ini, ada pihak menulis di laman sosial Facebook dengan menyatakan bahawa Diana ni sebenarnya adalah 'kaki seks', 'minum arak' dan 'perokok'. Cuba anda search di Google imej tentang diana. Apa nak jadi dengan artis sekarang nie, nak cari artis yang 100% bersih dari gejala sosial yang tidak sihat, memang agak susah dan sukar. Pelakon baru, Diana Amir juga tergolong dikalangan segelintir artis yang suka bersosial. Walaupun gayanya kurang menampakkan dirinya itu seorang yang sosial, tetapi, Diana Amir juga sebenarnya layan...(layan ape? hah! yang ini kite nak tahu)...rokok. Tambah memualkan dia seorang perempuan, kaum perempuan ni mestilah dengan gaya lemah lembut dan sopan, tetapi Diana Amir nampak lebih advance dalam dunia artis yang diceburinya.






Artis di tempat ketiga (3) pula adalah Aflind Shauki dan isterinya. Si 'Buyot' (nama glamour dalam filem Buli) ni nampak saja 'skema' dalam filem Papadom tapi di dunia realiti, lihat sajalah...



Tetapi dalam meniti era kegemilangannya..Afdlin tampak tidak profesional dalam pengurusan peribadinya. Rata-rata ramai yang tahu bahawa merokok itu membahayakan kesihatan..Dan gambar yang dipaparkan jelas menunjukkan dia merupakan seorang perokok. Lihat saja di tangan dia dan isterinya itu. Jika ditanya pada tuan empunya badan, pasti jawapannya 'super impose'. Untuk makluman anda, gambar seperti ini tidak boleh di 'super impose'kan...

Di tempat keempat (4) pula adalah pelakon sinetron Soleha yang memegang watak isteri kedua kepada watak Ikram lakonan Rionaldo, iaitu Zaskia Adya Mecca. Tentu para pembaca tertanya-tanya, mengapa artis Indonesia juga termasuk ke dalam senarai ini kan? Jawapannya adalah kerana tidak ada bezanya industri seni Malaysia ataupun Indonesia, kerana yang pasti ramai rakyat Malaysia yang menonton karya-karya dari seberang. Ya kan? Pernahkah anda terfikir bahawa Zaskia ini adalah perokok dan mempunyai tatoo.














Di tempat kelima (5) ialah Fasha Sandha. Akibat penyebaran secara berleluasa gambar di atas, Fasha Sandha akhirnya telah membuat pengakuan yang dia sememangnya merokok. Namun dia bukanlah seorang heavy smoker, cuma kadang-kadang (social smoker) sahaja.






Fasha Sandha telah memberitahu yang gambar di atas telah diambil oleh kenalannya di suatu majlis. Fasha Sandha sendiri telah melihat gambar di atas menggunakan Blackberry miliknya.


Di tempat keenam (6) ialah Sazzy Falak. Sazzy memang dikenali dengan gaya urbannya. Gambar ini menunjukkan Sazzy sedang memegang puntung rokok ini diambil ketika Sazzy bersama-sama Yasmin Hani dan rakan-rakannya yang lain di sebuah parti. Di sebuah laman hiburan, menyatakan bahawa Sazzy sememangnya perokok. Tapi, kadang-kadang je...




Seterusnya di tempat ketujuh (7) pula ialah Shariffah Sofea. Gambar ini dirakamkan ketika Shariffah Sofea bersama-sama Jue Aziz dan Jehan Miskin di sebuah kelab malam.




Yang terakhir (8) ialah bekas peserta Gadis Melayu 3 Sharifah Jasmine Soraya. beberapa gambar lagi menunjukkan Jasmine sedang bercumbu dengan pasangan wanitanya.



22 comments:

  1. Lelaki ke atau perempuan ke.. merokok sememangnya membahayakan diri sendiri dan orang lain.. Lu pikir sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lantaklah bukan duit aku dan badan aku....banyak hal lan perlu aku fikir dari hal mereka....

      Delete
  2. ntah apa apa ntah la artis ni...nak sgt modern life...urban life... yang tak disukai.. tak digemari itu yang ditonjolkan... BARU GLAMOR U....

    ReplyDelete
  3. bialah apa ko nak wad kaum hawa
    apa yg pasti,korang kaum hawa ni pas selangkah kua dari pintu umah je,mmg senang gle dpt dosa.
    janji tak himpap kubur ak dah.
    teguran ikhlas dari ak

    ReplyDelete
  4. X baik nk cari sala owg n aibkn owg...u ltk pic owg n bgtaw kburukan yg die bwt ny pn bkn bnde yg elok gak..knp bnde yg x elok nk di sebar2 kn...just doakn jela bis mreke brubh...and rmai lg yg bkn artis pn bersosial cmtu...u all mengate sbb dieorg ny artis...npe x amek pic2 owg yg x dikenali and bgtaw kjahatan yg mreke buat....byk lg bnde laen yg u leh post...drpd sebok nk membuka kesalahn owg...xde mnusie maaf la skadar memberitahu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artis kn menjdi ekutan...sebb itu lh kena jage tingkh laku kat luar sna...mcam pemimpin la..klau kite punya pemimpin kt Malaysia ni mcam ko orng(artis)...sape nk sokong pemimpin kita ni...sebb pemimpin kita ni ok lh kita sokong dia...lu pk lh sendiri...!!!!

      Delete
    2. betul dan setuju...knapa tak pasal2 nak aibkan orang secara begini...lagi pun kubur mereka tak akan jadi kubur kamu...kalau nak ikut pakai otak banyakkan membaca ilmiah dan pengetahuan agama...mereka buat bukan nak suruh kamu ikut.....dan bukan mereka tunjukkan pada dunia apa mereka lakukan....ada orang yang aibkan...

      Delete
  5. *xde mnusie yg sempurne kt dunie ny...and stiap owg leh brubh...u bwt post ny...u tgk skrg diana amir dah berhijrah...kn x elok bile owg terbace remove jela post2 yg memalukn owg...kalo keaiban u owg dok sebar2 u suke ke..even wt sala pn..tp sapelah kite hendak menhukum....

    ReplyDelete
  6. xpelah...hak individu kan..buat ape nak kisah...xsemestinya perempuan xleh hisap....cuma x manis je orang lelaki tengok...

    ReplyDelete
  7. attitude problem.mrk yg pilih jln itu.jika anda brkwn dgn pnjual minyak wangi anda terkena harumannya. jika anda brkwn dg perokok, bara2 api rokok akn trbang trkena baju anda serta trbakar. ROKOK MMBAKAR DUIT, MEMBAKAR RUMAH. FIKIR2KANLAH.

    ReplyDelete
  8. perempuan hisap rokok TAK OK ?
    lelaki hisap rokok ???
    ...................
    Bantah fesyen permain AURAT.
    Sokong blog di bawah.

    http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hisap rokok ajew pon... x dosa pon... selagi berpegang pada agama islam - sembahyang x tinggal, tutup aurat, taat pada suami should be no problem kot.

    dari segi kesihatan memang x bagus.... tapi x dosa kot sekadar nak release tension... daripada dok berpeleseran kat luar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hellooo..dh lame kluar fatwa psl haram merokok okey..sile ambik tau ye..haram sbb memudaratkn kesihatan..sekadar perkongsian tq

      Delete
  10. tepuk dada tanya selera...jgn ssh kn org di mase depan anda udah ler...pgi2 bute nak anto ke sepital batuk kering oii

    ReplyDelete
  11. yang dah lama hidup,taulah,kehidupan artis melayu nih..tanya lah ustaz.isi neraka siapa ramai..lelaki ker perempuan..fikir-fikirlah sendiri.

    ReplyDelete
  12. Big deal..... So what.....

    ReplyDelete
  13. lantak la nk jadi ape pn..klu di ingat kn pn nnt dorg ckp.."kubur masing2"

    ReplyDelete
  14. Kalau sudah kaki hisab, apa lagai yang di hisab?

    ReplyDelete
  15. Harga rokok di Malaysia sudah naik. Sekarang harga DUNHILL RM12.00 sekotak. Harga rokok seledup [tak bayar cukai] dari Indonesia masih RM4.00 sekotak?

    ReplyDelete
  16. Bukan setakat merokok jer...malah lebih buruk dari tu...

    ReplyDelete
  17. Sape yg buat blog ni memang tak fikir dosa laa tu . Bnda aibkan org ni dosa kau tahu tak . Yg kau sebok duk tgok artis tu semua knp . Kau pahala dah cukup ke . Nak tambah dosa pulak . Fikir laa . Even kau tahu skalipon pasal artis ni tak perlu bagitahu laa aib org . Kau kena cermin diri dulu . Buka minda kau . Jgn ikut sedap mulut . Aku bukan marah tp tegur kau sbb atas tindakan kau yg salah ni . Seteruk mana mak kau pon kau ada cerita kat org ke pasal mak kau . Fikir dari situ dah laa . Minta maaf kalau tegur secara kasar . SALAM .

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: