Thursday, September 29, 2011

Kelas tersendiri Nokia E6


DIJUAL pada harga RM1,155, Nokia E6 amat sesuai digunakan untuk melakukan tugasan ataupun berhibur.


PENGGEMAR telefon pintar seringkali berdepan dengan masalah membuat pilihan peranti yang mempunyai papan kekunci QWERTY ataupun skrin sentuh.

Pemilihan tersebut amat penting bagi mereka bagi memudahkan lagi pengendalian telefon pintar yang semakin canggih.

Terbaharu, Nokia memperkenalkan model Nokia E6 dengan menawarkan kelebihan kepada pengguna papan kekunci QWERTY ataupun skrin sentuh pada peranti mereka.

Dengan menawarkan kedua-dua ciri tersebut dalam telefon pintar, pengguna tidak perlu lagi pening kepala dalam membuat pilihan malah boleh menaip dan melakukan pelbagai aktiviti dengan mudah serta sempurna.

Nokia E6 mempunyai kerangka keluli tahan karat menggunakan sistem operasi Symbian Anna mampu melancarkan lagi pelayaran laman web dan pelbagai tugasan yang ingin dilakukan pengguna.

Dengan adanya sistem operasi Symbian Anna, paparan laman web akan dimuat naik dengan lebih pantas malah kawalan menu kelihatan lebih mesra pengguna.

Ia sekali gus akan menjadikan pengalaman melayari laman web lebih menyeronokkan.

Telefon pintar itu turut menyediakan Microsoft Communicator Mobile agar pengguna dapat berhubung apabila berada berjauhan daripada pejabat mereka.

Melalui Microsoft Communicator Mobile, pengguna dapat berhubung bersama rakan sekerja, keluarga dan rakan-rakan dengan lebih mudah.

Model Nokia E6 turut didatangkan bersama aplikasi yang dapat meningkatkan produktiviti seperti QuickOffice, World Traveler, JoikuSpot Premium, F-Secure Mobile Security dan banyak lagi.

Melalui aplikasi-aplikasi ini, ia dapat melancarkan lagi tugasan pengguna di mana sahaja mereka berada.

Bagi yang gemar mengembara pula, Ovi Maps versi 3.06 terdapat dalam telefon pintar itu dapat membantu mereka. Ia juga membolehkan pengguna menggunakan fungsi daftar masuk pada rangkaian sosial seperti Facebook, Twitter, FourSquare dan banyak lagi.

Dalam pada itu, ia turut didatangkan bersama paparan sentuh 6.24 sentimeter (sm) dan papan kekunci QWERTY penuh untuk memberikan kemudahan versatil kepada pengguna agar tidak perlu membuat pilihan memiliki telefon pintar.

Mereka yang gemar merakam imej, telefon pintar Nokia E6 terbaharu ini menawarkan kamera beresolusi 8 megapiksel. Imej tentu sekali akan kelihatan lebih berkualiti dan jelas apatah apabila ingin merakam detik-detik indah bersama keluarga dan orang tersayang.

Dijual pada harga RM1,155, Nokia E6 amat sesuai digunakan untuk melakukan tugasan ataupun berhibur. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai telefon pintar itu sila layari laman web www.nokia.com.my.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: