Sunday, March 7, 2010

Aril ganti Jimmy

APABILA Jimmy Shanley diumumkan sebagai hos Akademi Fantasia musim ke-8 (AF8), beberapa nama disebut bakal menggantikan tempatnya mengacara program Trek Selebriti.

Bagaimanapun, melalui satu sumber rapat stesen TV berbayar itu, CAK difahamkan, tempat Jimmy akan diambil alih oleh Aril AF7. Katanya, Aril sudah memulakan tugas barunya dan akan muncul di khalayak ramai dalam majlis memperkenalkan pelajar AF8 beberapa hari lagi.


Melihat latar belakang Aril, CAK yakin dia mampu memikul tanggungjawab ini dengan baik. Yelah, sebelum menyertai AF7, Aril pernah mengacara di RTM dan pengalaman itu pasti membantunya dalam mengendalikan Trek Selebriti.


“Dengan karektor gila-gilanya, sesuai sangat Aril mengacara Trek Selebriti. Dia tidak kekok berdepan kamera, malah mudah mesra dengan sesiapa saja. Cuma, mungkin sebagai orang baru banyak perkara perlu diberi perhatian, termasuk gaya penyampaian, supaya tidak lari daripada konsep program santai ini.


“Aku tengok dia sungguh bersemangat dan harapnya sikap itu dikekalkan sampai bila-bila. Jangan hangat-hangat tahi ayam saja macam beberapa pengacara muda lain. Mula-mula saja bagus, selebihnya berangan diri cukup bagus dan popular,” kata sumber.

Kalau benar Aril pengacara baru Trek Selebriti, tahniah CAK ucapkan. Semoga tugas ini mewarnai lagi langkah Aril dalam industri hiburan tanah air dan pikullah amanah ini sebaik mungkin.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: