Monday, August 31, 2009

Michael Bolton dan Lady Gaga bekerjasama untuk album baru

Michael Bolton akan bekerjasama dengan selebriti yang namanya kini kian melonjak naik, Lady Gaga, dalam album barunya.

PEMENANG anugerah Grammy, Michael Bolton kini dalam proses menghasilkan album baru dan beliau akan bekerjasma dengan Lady Gaga.

"Ketika saya sedang berehat, pengurus saya menelefon dan memberitahu saya akan bekerjasama dengan seorang selebriti yang masih muda (Lady Gaga) untuk menghasilkan lagu baru dalam album saya.

"Saya tidak pernah dengar nama gadis itu, tetapi pengurus saya tidak henti-henti memujinya dan mengatakan dia merupakan peminat saya dan sudah lama mengimpikan untuk menulis dan menghasilkan lagu bersama-sama dengan saya," kata Michael.

"Apabila saya berjumpa dengannya di studio pada malam tersebut, barulah saya sedar dia bukan sahaja berpotensi besar malah dialah 'superstar' yang bakal dilahirkan dalam industri hiburan.

"Apa yang menarik perhatian saya ialah dia sangat fokus dan bertenaga," katanya lagi.

Michael Bolton dan Lady Gaga akan bekerjasama dalam lagu 'One World One Love', ia dijangka akan berada di pasaran pada bulan September tahun ini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: