Wednesday, March 13, 2013

Pilihan komuniti Subang sejak 25 tahun


PUSAT beli-belah ini melalui banyak fasa pembaharuan demi memastikan ia kekal relevan.


MENJADI satu-satunya pusat beli-belah paling hype dan terpanjang di Asia Tenggara suatu masa dahulu, Subang Parade masih mengekalkan momentum kunjungan warga beli-belah generasi urban, lama dan baharu.
Beroperasi selaku pusat beli-belah yang membekalkan kemudahan dalaman yang moden dan pelbagai, Subang Parade baru-baru ini menyambut ulang tahun ke-25 dalam acara yang penuh meriah seiring dengan sambutan Tahun Baru Lunar, Tahun Ular.
Menjadi pilihan berdekad lamanya dalam kalangan komuniti Subang Jaya dan kawasan berdekatan, pihak pengurusan Subang Parade teruja untuk menyampaikan token penghargaan kepada pengunjung setia pusat tersebut di samping memberi hadiah kepada pemenang pereka logo ulang tahun ke-25 Subang Parade pada acara sambutan ulang tahun berkenaan.
"Kami amat berbesar hati dengan segala sokongan yang diberikan oleh komuniti setempat sejak Subang Parade dibuka pada tahun 1988.
"Di sebalik latar niaga yang penuh persaingan, iaitu dengan pertumbuhan kira-kira 90 pusat beli-belah di sekitar Lembah Klang, kami dengan jayanya mampu menjadi antara pilihan utama komuniti di sini," kata Pengurus Pusat Subang Parade, Ong Boon Hock.
Rentetan sambutan ulang tahun itu, beliau memberitahu, pihak pengurusan Subang Parade sebelum itu menganjurkan pertandingan mencipta logo ulang tahun ke-25 pusat beli-belah berkenaan.
Pemenang pertandingan tahun ke-25 Subang Parade, Muhammad Falihin, 34, yang mereka logo angka 25 menggunakan warna perak dan merah jambu dalam bentuk hati membawa pulang wang tunai RM5,000.
Selain itu, 25 orang pengunjung setia Subang Parade turut diberi sambutan istimewa.
"Mereka dipilih menerusi penglibatan aktif dalam aktiviti yang diadakan di Subang Parade serta penglibatan dalam laman sosial Facebook pusat beli-belah ini," kata Boon Hock lagi.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: