Tuesday, March 26, 2013

Zalif Sidek Tidak Terlintas Buat Gimik Cintai Fida

Zalif menafikan sengaja mencari publisiti murahan tentang hubungannya dengan Fida.
PETALING JAYA: Pelakon Zalif Sidek tidak pernah terlintas untuk mencari publisiti murahan dengan melakukan gimik dengan menggembar-gemburkan kisah kononnya dia sedang dilamun cinta dengan pelakon dan penyanyi, Fida Ibrahim.
Zalif berkata, spekulasi mengenai hubungan itu bukannya datang daripada mulut mereka tetapi spekulasi yang dibuat oleh masyarakat.
"Saya tidak faham dari segi mana saya hendak mencari publisiti murah kerana saya sudah berada dalam industri lakonan selama dua tahun dan telah berlakon dalam 10 buah filem.
"Sejak hari pertama saya berkecimpung dalam dunia lakonan tidak pernah saya berniat untuk mengejar populariti menerusi gosip atau pun kontroversi.
"Saya hairan apabila tuduhan itu dibuat kepada saya kerana sejak awal-awal lagi, baik saya mahupun Fida kami tidak pernah memberitahu kami bercinta cuma hanya berkawan rapat," jelasnya ketika dihubungi mStar Online pada Isnin.
Zalif mengulas mengenai laporan kononnya dia sengaja melalukan gimik tentang hubungannya dengan Fida bagi meraih publisiti untuk kerjayanya.
Fida Ibrahim.
Dalam pada itu, Zalif menegaskan hubungannya dengan Fida yang pernah renggang gara-gara gosip kononnya mereka bercinta sudah kembali pulih namun ia hanya sebagai kawan rapat dan tidak lebih daripada itu.
Jelas Zalif, dia tidak tahu bagaimana harus menjelaskannya kepada masyarakat dan berharap ia tidak lagi dijadikan isu.
"Bila kami bercinta pun saya tidak tahu kerana sebelum ini baik saya mahu pun Fida, kami sering menekankan bahawa hubungan kami hanya rapat sebagai kawan.
"Jika semua pihak tanya dengan Fida pun dia akan memberikan jawapan yang sama," katanya.
Dalam perkembangan lain, Zalif berkata, dia kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem terbaharu berjudul Jangan Pandang Belakang Boleh? sebuah karya parodi komedi arahan Ismail Bob Hashim.
Filem itu turut menampilkan pelakon seperti Shima Anuar, Adibah Yunus, Eppy (Raja Lawak) dan Ruminah Sidek.
Selain itu, dia juga bakal muncul dengan filem Langgar pada 11 April ini.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: