Wednesday, May 29, 2013

Pelakon Elfaeza Puji Sikap Sharnaaz Ahmad

Elfaeza selesa berlakon disamping Sharnaaz kerana sikap pelakon itu yang profesional dan peramah.
PETALING JAYA: Aktres yang berasal dari Singapura, Elfaeza Ul Haq memuji sikap pelakon Sharnaaz Ahmad yang disifatkannya sebagai profesional dan mesra ketika mereka sama-sama menjayakan drama berjudul Mukhlis untuk siaran RTM.
Elfaeza, 28, berkata, walaupun pelbagai tohmahan yang dilemparkan terhadap bekas kekasih Shila Amzah itu, dia tidak mahu terus menilai seseorang tanpa mengenali terlebih dahulu.
"Sebelum ini nama Sharnaaz hangat diperkatakan dengan pelbagai kontroversi melibatkannya namun itu tidak bererti saya boleh terus menilainya berdasarkan apa yang dihebahkan tentangnya.
"Saya sebenarnya tidak memahami kenapa orang kata dia bermasalah kerana etika kerjanya sangat profesional," katanya kepada mStar Online.
Sharnaaz pertama kali bergandingan dengan Elfaeza menerusi drama Mukhlis.
Tambah Elfaeza, Sharnaaz juga seorang yang suka berjenaka dan peramah selain tidak pernah menimbulkan sebarang masalah di lokasi.
"Sharnaaz seorang yang kelakar dan peramah dengan orang lain selain gemar membuat lawak di lokasi. Saya sangat selesa berlakon dengan dia," katanya.
Dalam pada itu, Elfaeza berkata, dia sangat bertuah kerana diberi kepercayaan untuk memegang watak utama dalam drama tersebut dan menganggap ia sebagai tanggungjawab besar sebagai pelakon baru.
"Mukhlis adalah drama pertama saya memegang watak utama dan bersyukur diberi peluang sebegitu kerana sebagai orang luar bukan mudah untuk mendapat peranan sedemikian," katanya.
Sementara itu, Elfaeza berkata, dia semakin selesa membina kerjaya lakonannya di Malaysia dan bersyukur usahanya selama ini telah mula menampakkan hasil.
"Apabila datang ke negara orang kita perlu pandai membawa diri dan tidak timbulkan masalah. Alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan dengan baik dan apa yang penting adalah kerja keras," jelasnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: