Monday, May 27, 2013

Kasut merah jambu Barbie


KASUT balet merah jambu yang dipakai Kristyn akan membawanya ke dunia fantasi baharu.


BARBIE Entertainment baru-baru ini mengeluarkan cakera video digital (DVD) bertajuk Barbie In The Pink Shoes. yang mengisahkan perjalanan hidup seorang penari balet, Kristyn Farraday.
Dalam filem itu, watak Kristyn dibawakan oleh Barbie merupakan seorang penari balet yang mempunyai impian besar.
Impian Kristyn adalah untuk mementaskan tarian di sebuah pentas besar yang diiktiraf ramai. Suatu hari sekolah tariannya dibawa menyertai satu sesi latihan tarian milik sebuah syarikat tarian terkenal. Ketika itu, Kristyn mendapati kasut baletnya koyak.
Kristyn dan rakannya, Hailey menuju ke sebuah pusat beli-belah untuk mendapatkan kasut baharu dan menemui sepasang kasut berwarna merah jambu yang bersinar-sinar di atas rak kasut.
Apabila mereka memegang kasut berkenaan, Kristyn dan Hailey telah dibawa ke sebuah dunia magis yang diperintah oleh seorang wanita jahat, Snow Queen.
Terjebak dalam dunia itu, Kristyn dan Hailey berubah menjadi penari balet dari Giselle dan Swan Lake. Mereka perlu menari balet bagi menentang kejahatan Snow Queen. Menariknya, mereka turut dibantu oleh seorang lelaki kacak, Prince Siegfried.
Dalam pementasan tersebut, Kristyn telah menyarungkan kasut merah jambu yang membawa imej balet Giselle dan Swan Lake.
Patung Krisytn yang melalui transformasi dalam kasut merah jambu kini boleh didapati di pasaran.
Ia dilengkapi elemen-elemen khas seperti pakaian Kristyn boleh ditukar hanya dengan memusingkan patung tersebut.
Selain itu, watak Giselle juga mempunyai keunikan tersendiri terutama dari segi pakaian, warna dan lengkap bertiara.
Patung Barbie watak Kristyn boleh didapati pada harga RM89.90 manakala Giselle RM59.90. Watak tambahan, Prince Siefried pula berharga RM54.90.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: