Thursday, January 28, 2010

Kristen Stewart Sanggup Jadi Penari Bogel Untuk Filem Terbarunya

AKTRES Kristen Stewart sanggup menjadi penari bogel dalam filem terbarunya. Bukan itu saja, Kristen berani melakukan adegan tarian separuh bogel itu tanpa menunjukkan sikap malu.

Bintang filem 'Twilight' itu seperti dilaporkan The Sun, Kristen meluangkan masa dua minggu berlatih untuk belajar jadi penari bogel profesional.

"Sebenarnya saya ingin melakukannya dengan pakaian lengkap tapi jurutari saya tidak benarkan. Katanya, 'Awak tidak boleh menempel ke tiang ketika melakukan itu'," jelas Kristen.

Di dalam filem terbarunya itu, Kristen membawa watak seorang gadis remaja berusia 19 yang terpaksa menjadi penari bogel dan pelacur sebagai profesionnya.

"Karakternya memang seperti itu. Pertama kali saya memakai stokin 'fishnets', saya berasa sungguh merasa gugup. Saya mencuba sendiri, walaupun tidak biasa," jelasnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: