Wednesday, March 19, 2014

Rosyam Nor ajak peminat ke Selawat Perdana




DISEBALIK seluruh Malaysia sedang bersedih dengan kehilangan pesawat MH370, Mizz Lahar juga menerima tempiasnya.
Kalau sebelum ini ligat berjalan ke sana sini, sekarang terpaksa terperuk di rumah sambil setia menonton perkembangan terkini pesawat MH370.
Walaupun duduk di rumah tetapi perkembangan terkini dunia hiburan tetap dalam tangan Mizz Lahar. Khabarnya ramai selebrti terkenal memberi sokongan terhadap program Selawat Perdana 1435H - Malam Cinta Allah dan Rasul yang akan berlangsung pada 21 Mac di Dataran Masjid Putra, Presint 1, Putrajaya pukul 8 malam.
Antara selebriti yang memberi sokongan padu ialah aktor dan penerbit terkenal, Datuk Rosyam Nor yang turut hadir pada majlis sidang akhbar program tersebut baru-baru ini.
Ujar Rosyam, walaupun sibuk dengan kerjaya, tugas sebagai seorang muslim jangan dilupakan. Segala kejayaan yang dimiliki hari ini adalah pemberian daripada Allah.
"Saya menyeru kepada peminat dan juga semua orang beragama Islam untuk sama-sama hadir pada majlis Selawat Perdana ini.
"Jika kita dengan mudah boleh hadir pada mana-mana konsert yang mengenakan bayaran sehingga ratusan ringgit, apalah sangat untuk hadir pada program Selawat Perdana yang diadakan secara percuma," kata Rosyam.
Selain Rosyam, artis lain yang mengambil bahagian dalam program ini ialah Aziz M. Osman, Zizan Razak, Mawi, Adira, Nora Danish, Erra Fazira, Shahir, Nabil Ahmad, Rita Rudaini, Johan As'ari, Hazama, Fizz Fairuz, Angah Raja Lawak, Jep Sepahtu, Tomok, Zahida Rafik, Irma Hasmie, Faizal Ismail, Puteri Sarah Liyana, Mila Jirin, Yatt Hamzah, Dazrin Kamaruddin, Abby Nazri, Adam AF, Corrie, Siti Nordiana, Atie AF dan Fify Natasha.
Bagus ada pelakon seperti Rosyam yang tidak pernah lupa asal usulnya. Walaupun sekarang sudah bergelar Datuk, setiap kali bertemu tidak pernah menyombong, bahkan dia masih seperti dahulu tidak kering dengan lawak jenakanya.
Mizz Lahar: Artis sekarang, baru popular sikit, sudah mula tunjuk belang walaupun hakikatnya mutu lakonan tiada beza dengan batang kayu.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: