Monday, October 3, 2011

Nazirah berhenti kerja demi Nabil


Sah bergelar suami isteri selepas di ijabkabulkan tanggal 30 September yang lepas, pelakon dan pelawak, Ahmad Nabil Ahmad, 28 tahun dan pasangannya, Nazirah Ayub, 22, kini bersedia untuk mengharungi segala ombak dan badai yang mungkin akan menduga mereka nanti.

Memahami tugas suaminya sebagai penghibur yang mempunyai ribuan peminat, menurut Nazirah

Nabil selepas selesai upacara akad

atau zira, dia bukanlah seorang wanita yang terlalu cemburu dan menerima kerjaya Nabil dengan sebaik mungkin.

"Saya menerima dirinya dan kerjayanya sekali, jadi saya faham tugas dia dan tidak cemburu. Lagipun, saya memang bukan perempuan yang mudah cemburu," jelas Nazirah yang merancang untuk mengerjakan umrah bersama Nabil.

Tangguh Anak

Berhasrat untuk menimang tiga orang anak dalam perkahwinan ini, Nabil bagaimanapun mengakui dia dan isterinya, masih belum sedia untuk memiliki anak dalam masa terdekat ini.

"Buat masa ini, untuk tahun pertama berkahwin, saya rasa biarlah kami berdua dahulu.

"Mungkin tahun kedua nanti baru kami fikirkan soal anak. Walaupun begitu, saya merancang untuk memiliki tiga orang anak,"jelas Nabil.

Tidak Bekerja

Nazirah yang sebelum ini merupakan seorang pramugari nekad berhenti kerja semata-mata untuk memberi tumpuan dalam rumah tangga.

"Sekarang saya tumpukan perhatian dalam rumah tangga sahaja, mungkin selepas memiliki anak pertama barulah saya akan fikirkan untuk bekeja semula, tetapi bukan lagi sebagai pramugari,"jelas Nazirah.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: