Monday, October 31, 2011

Gincu teknologi True Vision


LIPSTIK Pure Color didatangkan dalam warna terang dan lembut.


WANITA pasti jatuh cinta dengan gincu bibir ini. Setiap calitannya membantu menyerlahkan kecantikan dan kemekaran bibir."

Inilah ungkapan ringkas daripada Pengarah Mekap Kreatif Estee Lauder, Tom Pecheux, sewaktu memperkenalkan rangkaian gincu bibir terbaharu jenama Estee Lauder, Lipstik Pure Color.

Himpunan gincu bibir yang menggabungkan fesyen dan teknologi itu menggunakan dua formula tambahan yang membantu menyuntik lapisan bibir kelihatan moden.

Misalnya, formulasi teknologi True Vision menghasilkan warna terang dan pekat apabila dioles pada bibir. Pigmen-pigmen pekat yang bersalut dalam polimer kristal jernih itu pula membantu penampilan bibir lebih menawan.

Pada masa yang sama, bibir sentiasa lembap dalam tempoh yang lama kerana koleksi gincu berkenaan diperbuat daripada biji aprikot, mentega sayur (shea butter), vitamin C dan vitamin E.

Bagi memastikan bibir lembap dan tidak merekah, Lipstik Pure Color yang terdiri daripada dua edisi Lipstik Pure Color Long Lasting dan Lipstik Pure Color Crystal, turut hadir dalam palet pelbagai warna yang menjanjikan penampilan bibir menarik.

Ia ideal untuk merias wajah bagi acara formal, majlis minum petang, parti mahupun bersantai bersama teman pada hujung minggu. Paling mengujakan, lipstik yang dihasilkan daripada tenaga pakar itu dirumus khas bagi mengekalkan mutu warna dan kilauannya.

20 warna terang

Bagi golongan remaja dan wanita yang gemarkan stail funky dan ceria, koleksi gincu Lipstik Pure Color Long Lasting merupakan pilihan yang sesuai. Gincu tersebut didatangkan dalam 20 warna terang dan berani yang berbeza-beza.


KOLEKSI gincu terbaharu Estee Lauder ini diperbuat daripada formulasi True Vision yang menghasilkan warna terang.


"Gincu bibir yang tahan pudar dan kekal sepanjang hari itu boleh disapu secara sederhana atau tebal. Ia mempunyai dua tekstur dinamik seperti Satin Creme iaitu polimer pigmen berwarna yang menghasilkan sapuan lembut berkilat manakala Lustrous Shimmer, pigmen cerah yang membuatkan bibir berkilat," jelas Pecheux.

Sementara itu, Lipstik Pure Color Crystal yang terdiri daripada 15 warna berkilat pula memiliki tekstur Sheer Shine menghasilkan sapuan lembut, jernih dan kilat. Ini termasuklah tekstur Brilliant Shimmer iaitu sejenis pigmen cerah yang membantu bibir sentiasa bersinar.

Keistimewaan gincu bibir berkenaan terletak pada pembungkusan klasik yang bersalut emas bersama kiub jernih di bahagian atas supaya warna lipstik mudah dilihat.

Bekas lipstik seperti permata ini menyerlahkan lagi keindahan Lipstik Pure Color. Ia dijual pada harga RM85 seunit.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: