Sunday, October 30, 2011

Hioxy bantu cegah penyakit


Pengguna turut diuji untuk memastikan mereka memiliki tenaga selepas seminit meminum Hioxy.


SETIAP kali bercakap tentang rawatan kesihatan, ramai yang mahukan keselesaan, jaminan dan kos berpatutan. Namun kerana kos semakin meningkat, rawatan yang diperoleh biasanya mengikut kemampuan kewangan. Situasi ini mendorong anda untuk mencari rawatan alternatif bagi merawat sakit yang dihidapi.

Prinsip inilah yang cuba diketengahkan Pengarah Urusan Debella, Puziah Saad supaya masyarakat memilih untuk mencegah daripada merawat.

"Ramai yang merungut apabila giliran menunggu untuk dibedah lewat jika berada di hospital kerajaan. Kos di hospital swasta pula dikatakan mahal. Namun tidak pula mereka memilih kaedah untuk mencegah penyakit.

''Justeru kami di De Bella memperkenalkan Hioxy , minuman kesihatan bertenaga tinggi untuk merawat dan memulihkan fungsi tubuh badan," katanya.

Produk ini terhasil selepas Puziah melihat cara hidup masyarakat yang terdedah kepada penyakit berbahaya. Melalui penyelidikan, Puziah mendapati cara menangani situasi ini adalah dengan mengamalkan khasiat semula jadi buah-buahan.

Hioxy terdiri daripada campuran 20 jenis buah-buahan seperti acai beri, anggur dan kiwi yang kaya dengan antio ksida, vitamin serta air tenaga yang mampu memberikan tenaga.

Katanya, agak mustahil untuk seseorang makan semua jenis buah-buahan bagi mendapatkan khasiat.

Oleh itu, beliau menggabungkan kesemua buah-buahan yang berkhasiat untuk dijadikan minuman tambahan untuk membantu memulihkan fungsi tubuh badan dan membaiki tisu-tisu yang rosak," ujarnya.

Tenaga

Selain membantu memulihkan fungsi tubuh akibat pengambilan ubat yang terlalu lama dan membaiki tisu-tisu yang rosak, ia dicampur dengan energy water untuk peningkatan tenaga pengguna hanya beberapa minit selepas meminumnya.

Dengan mengamalkan 30 milimeter setiap pagi secara berterusan, masalah pengguna akan berkurangan.

Selepas diperkenalkan sejak pertengahan Julai lalu, produk ini mendapat reaksi positif daripada beberapa pengguna yang bermasalah radang kulit yang kronik (ekzema), alahan, gastrik, lenguh-lenguh sendi dan keletihan.

" Hioxy diperkenal untuk bertindak dengan produk Litchin bagi memberikan hasil terbaik kepada pelanggan.

''Kebanyakan pengguna dengan berat badan berlebihan turut mengidap kencing manis dan darah tinggi, menyebabkan pengambilan Litchin menjadi kurang sesuai.

''Hioxy mampu memperbaiki tahap kesihatan dan fungsi tubuh pengguna, jadi mereka bukan sahaja mampu mengawal berat badan tetapi juga menjadi lebih sihat dan bertenaga berbanding sebelumnya," katanya.

Puziah menambah, Hioxy telah didaftarkan di bawah Kementerian Kesihatan dan dijual dengan harga RM290 satu set di Semenanjung Malaysia dan RM310 di Sabah dan Sarawak.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: