Sunday, October 30, 2011

Shah Jazle Akui Rancang Bertunang Dengan Miera Liyana

Shah Jazle.

KUALA LUMPUR: Pelakon yang sedang meningkat naik, Shah Jazle memberitahu memang merancang untuk bertunang dengan kekasihnya, pelakon Miera Liyana.

Shah bagaimanapun memberitahu perancangan untuk bertunang itu bukan dalam masa terdekat.

"Ya benar saya dan Miera ada berbual-bual mengenai hubungan kami dan salah satu perkara dibincangkan adalah mengenai ikatan pertunangan.

"Tetapi kami tidak mahu terburu-buru kerana masing-masing sibuk dengan pelbagai aktviti. Itu hanya perbincangan sahaja," ujarnya ketika ditemui pada pada majlis pra-tonton rancangan terbaru Media Prima 2011 di sini, Jumaat.

Bercakap mengenai hubungannya dengan Miera, Shah memberitahu dia dan kekasihnya itu masih mengenali hati budi masing-masing dan percintaan mereka berada di tahap baik ketika ini.

"Percintaan saya dan Miera baik setakat ini walaupun masing-masing sibuk dengan kerjaya. Kami juga tidak mahu memberikan tekanan kepada hubungan itu kerana bimbang ia tidak akan menjadi. Kami serahkan kepada jodoh," ujarnya.

Sementara itu, Shah memberitahu dia bakal berada di luar negara selama lima bulan bermula Disember bagi menjalani penggambaran sebuah telefilem iaitu Bunga April arahan Along Kamaruddin dan drama bersiri Adam dan Hawa.

"Bunga April akan menjalani penggambaran di Australia selama sebulan manakala drama bersiri Adam dan Hawa akan dirakamkan sepenuhnya dibeberapa lokasi seperti India, Australia dan Mekkah.

"Penggambaran Adam dan Hawa yang mempunyai lebih 80 episod dijangka mengambil masa lebih kurang empat bulan ," katanya.

Pun begitu, Shah berkata, peluang berlakon dilokasi luar negara adalah sebagai bonus buat dirinya kerana selain mengutip pengalaman baru dia juga dapat berjalan-jalan di negara orang.

"Sudah pasti saya akan merindui keluarga dan teman-teman di sini tetapi ini adalah satu peluang besar buat diri saya dalam dunia lakonan," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: