Monday, October 10, 2011

Ekstrak tumbuhan laut Annisue

Produk kecantikan Annisue yang menggunakan bahan semula jadi dapat memberikan alternatif penjagaan kulit dalam memastikan kulit sentiasa kelihatan mulus dan sihat.


SUZANA (tengah) menunjukkan rangkaian produk Annisue yang dihasilkan daripada ekstrak tumbuhan laut.


MEMILIKI kulit wajah yang bersih dan suci dapat menyerlahkan lagi penampilan diri apabila berada di khalayak umum.

Ia secara tidak langsung dapat meningkatkan keyakinan diri pemilik kulit yang mulus dalam menjalani kehidupan seharian mereka.

Untuk memiliki kulit wajah yang sihat dan segar, penjagaan awal perlu dititikberatkan tatkala usia muda agar kesan proses penuaan dapat diminimumkan apabila dimamah usia kelak.

Terbaru, produk kecantikan Annisue yang menggunakan bahan semula jadi memberi alternatif penjagaan kulit dalam membantu melewatkan proses penuaan, mencerahkan dan pelembapan kulit.

Pengasas Produk Kecantikan Annisue, Suzana Khalek berkata, penuaan adalah proses semula jadi dan jika seseorang mengambil sikap sambil lewa serta menunggu saat akhir dalam membaik pulih kulit ia hanya mengundang kerugian.

"Produk kecantikan Annisue menampilkan rangkaian produk penjagaan kulit menggunakan ekstrak tumbuhan laut yang menjalani proses kompleks.

"Ia membekalkan stem sel daripada tumbuhan laut yang boleh memperbaharui sel-sel kulit mati dan meningkatkan pertumbuhan kolagen," katanya pada majlis pelancaran rangkaian produk Annisue di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Suzana menjelaskan, mereka yang ingin mencuba produk Annisue boleh menggunakan pek permulaan yang mengandungi pembersih, penyegar, pelembap dan krim kecantikan.

Katanya, produk permulaan tersebut menggalakkan pertumbuhan sel baru, melindungi wajah dan merawat permasalahan kulit.

"Bagi kesan yang lebih optimum, pengguna digalakkan menggunakan pati stem sel Annisue kerana ia mudah menyerap ke dalam sel kulit.

"Selain daripada itu, ia juga dapat menegangkan kulit dan mengurangkan garisan kedutan pada wajah. Dengan menggunakan produk ini, wajah pengguna akan menjadi lebih lembap dan segar sepanjang hari.

Bagi mereka yang berminat menggunakan atau menjadi pengedar produk terbaharu ini boleh melayari laman web www.annisue.com atau menghubungi talian 017-635 7089.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: