Monday, January 21, 2013

Beli produk Omar Ali secara online


AZIZAH bangga dengan jenama Omar Ali yang popular dengan pakaian tradisional Melayu sejak dahulu lagi.


KUALA LUMPUR - Syarikat pembuat pakaian tradisional Melayu terkenal di negara ini, Omar Ali Holdings Sdn. Bhd. (Omar Ali) akan melancarkan laman beli-belah dalam talian pada bulan Mac ini.
Pengarah Urusannya, Azizah Omar berkata, kewujudan laman www.OmarAli.com.my itu bertujuan untuk mengikuti aliran semasa yang menggunakan teknologi internet sebagai pemacu kepada operasi perniagaan.
"Jenama Omar Ali telah wujud sejak ayah saya, Omar Ali, membuka kedai pertamanya di Bazaar Melayu yang kini dikenali sebagai Wisma Yakin, Jalan Masjid India pada tahun 1935.
"Sungguhpun jenama ini dikenali ramai termasuk golongan kenamaan, namun kami percaya penggunaan internet akan mampu meningkatkan lagi perolehan syarikat dan seterusnya mengukuhkan lagi perniagaan ini," katanya ketika ditemui Kosmo! di sini baru-baru ini.
Menurut Azizah, laman beli-belah itu akan menyediakan rangkaian lengkap pakaian siap Omar Ali, di samping jenama khusus untuk wanita yang dikenali sebagai Miss Omar dan aksesori berkaitan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: