LAZIMNYA sebuah hotel dilengkapi dengan pelbagai kelengkapan, termasuklah lengkap mempunyai bumbung dan dinding, namun tidak bagi hotel Null Stern di Switzerland, apabila hotel ini tidak menyediakan bumbung dan dinding sebaliknya hanya mempunyai kemudahan satu tempat tidur dengan dua buah lampu di dinding tilam.
Memetik laporan Insytle.com, hotel ini dibina dan direka oleh arkitek konseptual yang berasal dari negara itu, iaitu bernama Frank dan Patrik Rikin.
Ianya pada asalnya dibina bagi bertujuan untuk Festival Kesenian Art Safiental, namum kini dibuka kepada orang awam dan dijadikan sebuah hotel.
Walaupun tidak mempunyai dinding dan bumbung, hotel yang terletak di 6,463 kaki daripada permukaan laut di lereng Gunung Graubunden, Swiss ini menyediakan set pemandangan yang sangat menakjubkan.
Jika dikira jumlahnya, hotel ini menyediakan enam bilik tidur 'single' dan empat bilik tidur 'double' yang berada di sekitar Teufen, Swiss.
Jadi, sekiranya anda ingin berkunjung dan menginap di hotel ini, anda harus menyediakan duit sebanyak AS$255 (RM1037) satu malam.