Saturday, December 10, 2011

Tawar cengkaman lebih baik


PAUL Chan memperkenalkan produk tayar baharu Silverstone pada majlis pelancarannya di SIC baru-baru ini.


SILVERSTONE Berhad baru-baru ini memperkenalkan generasi baharu tayar V7 Atlantis yang dikatakan memberi cengkaman maksimum untuk keselamatan pemandu dan pada masa sama meningkatkan keselesaan pemanduan. Produk itu didakwa berupaya memberhentikan kenderaan pada jarak lebih pendek berbanding tayar biasa.

Sewaktu pelancarannya di Litar Antarabangsa Sepang (SIC), Ketua Pegawai Eksekutifnya, Paul Chan berkata, pengenalan Silverstone Atlantis V7 merupakan antara inisiatif penting oleh syarikat untuk menawarkan barisan produk berkualiti tinggi dalam pasaran tempatan.

Menurutnya, usaha penyelidikan dan pembangunan berterusan membolehkan Silverstone terus mengemaskini serta menghasilkan tayar berkualiti tinggi bagi memenuhi keperluan dan permintaan pemilik-pemilik kenderaan masa kini.

Untuk makluman, tayar Atlantis V7 yang dikeluarkan oleh kilang Silverstone di Taiping, Perak sudah dipasang pada kenderaan sedan Naza Forte (buatan tempatan) sejak Julai lalu.


TAYAR Silverstone Atlantis V7 menawarkan pemanduan yang lebih selesa dan cengkaman lebih baik sewaktu mengambil selekoh.


Silverstone Atlantis V7 memiliki corak bunga tayar asimetri unik yang menawarkan cengkaman unggul, keselesaan dan ciri-ciri pemanduan yang lebih selesa. Ia didatangkan dalam pilihan 11 saiz bermula 15 inci sehingga 17 inci, untuk memenuhi keperluan kereta bersaiz besar keluaran Jepun.

"Saya berbangga untuk mengumumkan bahawa kuasa pemberhentian tayar Atlantis V7 dalam keadaan basah juga telah ditingkatkan dengan ketara. Tindak balas dan ciri-ciri pengendalian seperti kestabilan membelok juga telah dipertingkatkan," tambahnya lagi.

Ciri utama produk itu terletak pada rekaan corak bunga asimetrinya. Ia menggabungkan blok sisi yang besar untuk menawarkan kestabilan membelok yang lebih baik.

Rekaan alur sisi dalaman Silverstone Atlantis v7 membantu menyingkirkan air di antara tayar dan permukaan jalan bagi meningkatkan lagi cengkaman tayar dalam keadaan basah

Harga runcit bagi produk terbaharu ini ditawarkan serendah RM200 sehingga RM400 seunit.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: