Saturday, December 31, 2011

Siaran Percuma Astro Fiesta

The Amazing World of Gumball akan menghiburkan peminat-peminat kartun.

PETALING JAYA: Astro bakal menyiarkan enam saluran Astro Fiesta secara percuma di saluran Astro 150-152 untuk SD, dan saluran Astro 155-157 untuk HD (definisi tinggi), bermula sejak Ahad lalu sehingga 8 Januari depan.

Sempena pengenalan Astro Fiesta, pelanggan-pelanggan Astro berpeluang menonton saluran eksklusif baru FOX Family Movies secara percuma di saluran 152 untuk SD dan saluran 157 untuk HD.

Penonton-penonton akan dapat menikmati pelbagai wayang Hollywood untuk seisi keluarga di saluran FOX Family Movies seperti The Santa Clause 3: The Escape Clause, Tim Burton’s The Nightmare Before Christmas, Toy Story 1,2,3 dan banyak lagi

Selain itu, Astro turut memperkenalkan saluran HD terbaru STAR World HD (saluran 722) di Astro B.yond.

Kini, pelanggan-pelanggan Astro B.yond yang melanggan pakej Astro Variety boleh menonton rancangan-rancangan kegemaran mereka dalam HD di saluran Star World HD seperti American Idol S11, Glee S3, Junior MasterChef Australia S2, Dancing With The Stars dan America’s Next Top Model S17.

Peminat-peminat muda biarpun tua pastinya tidak akan mahu ketinggalan menonton siri TV terbaru Nickelodeon, Kung Fu Panda: The Legend of Awesomeness di mana episod pertama akan disiarkan secara eksklusif menerusi saluran Astro Fiesta sebelum ditayangkan selanjutnya di saluran Nickeoldeon.

Rancangan-rancangan seperti Ben 10: Secret of the Omnitrix, Phineas and Ferb the Movie: Across the Second Dimension, The Amazing World of Gumball akan menghiburkan peminat-peminat kartun.

Saluran Astro Fiesta juga akan menyiarkan barisan persembahan tempatan & antarabangsa yang hebat seperti Konsert Aura 3 Diva (Datuk Siti Nurhaliza, Ella & Ramlah Ram) dan konsert Suara Kami yang menampilkan artis-artis tempatan seperti Yuna, Hujan, Pop Shuvit serta artis-artis antarabangsa seperti Hin Cheung, Rania dan Nelly.

Kehadiran rancangan-rancangan hebat seperti The 2011 Astro Classic Golden Melody Finals, Vivian Chow Specials, K-Pop Countdown, 2011 MTV Europe Music Awards, MTV World Stage 2011 dan Elton John – Red Piano, dijangka lebih meriah.

Saluran Astro Fiesta juga menampilkan filem-filem popular tempatan dan antarabangsa seperti Kembar Siang, filem cina Sassy Girl 2, filem komedi romantis Tamil Manmadhan Ambu dan filem romantis muzikal Engeyum Kadhal.

Bagi peminat filem Hindi, jangan ketinggalan menonton filem blokbuster Bodyguard.

Tidak lupa juga, saluran Astro Fiesta juga akan menyiarkan beberapa dokumentari terbaik tentang Malaysia daripada rakan-rakan saluran antarabangsa di Astro.

Antara dokumentari menarik termasuk Revealed: Malaysia’s Royal Rites oleh saluran Discovery Channel, A Leader’s Legacy: Tun Abdul Razak dan The Untold Truth about SuperMokh.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: