Saturday, December 31, 2011

Kontroversi seni


FOTO kontroversi Nabila bersama lelaki misteri.


Nakal Nabila Huda - TERLAJAK perahu boleh diundur, terlajak perbuatan buruk padahnya. Peribahasa itu mengena tepat pada Nabila Huda, puteri kepada rocker Amy Search. Nabila mengejutkan khalayak menerusi tuntutan cerai daripada suaminya setelah tiga tahun berkahwin dan dikurniakan seorang cahaya mata.

Selang beberapa ketika, Nabila muncul dengan kontroversi panas menerusi penyebaran foto bercium bersama lelaki yang didakwa seorang pengajar ilmu selam ketika sedang bercuti di Pulau Tioman bersama rakan-rakannya. Bukan itu saja, foto itu memaparkan keadaan Nabila beraksi liar dengan memakai bikini.

Nabila pada awalnya enggan mengulas, namun tampil dalam sebuah program hiburan dan meluahkan segala yang berlaku termasuk rasa kesalnya dan permohonan maaf secara terbuka kepada semua peminatnya.

Sebagai bapa, Amy Search juga terkejut dengan tindakan anaknya itu dan hanya mampu menasihati agar lebih bersopan. Kata orang, sebagai seorang selebriti, setiap perkara yang dibikin akan diperhatikan orang sekeliling.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: