youtube

Penayangan filem Ombak Rindu di laman You Tube tanpa kebenaran pihak produksi, Taranttela Pictures Sdn Bhd hampir selesai apabila Tarantella berjaya menutup filem itu sejak tengah malam semalam.

Menurut Penerbit Penyelaran Tarantella Pictures, Jailani Abdul Ghani, pihaknya menyerahkan kepada pihak pengurusan Astro untuk mengambil tindakan selanjutnya terhadap pihak yang bertanggungjawab memuat naik filem berkenaan.
"Buat masa ini, filem Ombak Rindu sedang ditayangkan di Astro dan terpulang pada budi bicara mereka untuk mengambil tindakan selanjutnya. Selain di You Tube, pihak kami juga telah dilaporkan bahawa filem ini telah pun dijual menerusi DVD cetak rompak.
“Setakat ini kami hanya menunggu keputusan daripada pihak pengurusan Astro untuk tindakan selanjutnya,” katanya kepada Zass, semalam.
Sementara itu, pihak Astro ketika dihubungi masih lagi belum dapat memberi sebarang respons berkaitan isu muat naik filem tersebut kerana individu yang bertanggungjawab menyelesaikannya perkara itu kini berada di luar negara.
Ombak Rindu arahan Osman Ali yang ditayangkan pada 1 Disember lalu, mendapat sambutan hangat dalam kalangan peminat industri tempatan.