ZR

Biarpun beberapa kali menafikan hubungan cinta yang terjalin. Namun baru-baru ini, cerita Zain Saidin menemani aktres cantik, Rozita Che Wan dan anak-anak bercuti ke Genting Highland, Pahang, tersebar luas.

Menerusi sebuah portal hiburan, beberapa peminat melaporkan melihatkan kelibat Zain dan Rozita di kota keriangan itu pada Isnin lalu.
Zain yang dihubungi Zass tidak menafikan menemani Rozita, namun tetap menegaskan bahawa mereka berdua hanya berkawan rapat.
"Rozita mahu membawa anak-anaknya berjalan sempena musim cuti persekolahan. Rozita mengakui dia tidak berapa cekap memandu di kawasan berbukit dan mengajak saya untuk turut serta.
"Kebetulan saya tiada penggambaran dan jadual kosong, jadi saya bersetuju untuk menemaninya memandangkan kami berkawan rapat," jelasnya.
Zain berkata, hubungannya di antara dia pelakon drama Kiah Pekasam itu hanya berlandaskan seorang kawan. Malah Zain juga enggan mengambil pusing tanggapan orang lain mengenai hubungan mereka.
“Selagi gosip-gosip ini tidak mengganggu hidup dan kerjaya, saya tidak kisah. Tetapi sekiranya cerita ini melebihi daripada apa yang sepatutnya sehingga boleh memburukkan reputasi kami, saya tidak akan berdiam diri,” katanya.
Bagaimanapun, Rozita tidak dapat dihubungi Zass bagi mengulas lebih lanjut percutian dan hubungannya bersama aktor kacak itu.