Sunday, September 25, 2011

Bebas kotoran wajah


Pastikan tangan anda kering sebelum menggunakan pembersih wajah ini.


TIGA langkah - membersih , menyegar, melembap - merupakan langkah penjagaan asas untuk memastikan kulit terjaga.

Dua kali sehari, amalan tiga langkah penjagaan ini dapat memastikan kulit bersih dan segar serta diberikan kelembapan yang diperlukan.

Bagi mendapatkan keindahan dan seri wajah yang optimum, ritual rawatan muka mampu menjanjikan hasil yang memberansangkan.

Pun begitu, mendapatkan produk yang bersesuaian kulit juga menjadi kriteria penting untuk memenuhi kehendak kulit.

Ini kerana menggunakan rangkaian produk penjagaan yang tidak bersesuaian boleh memberikan kesan kepada kulit.

Justeru untuk mendapatkan impak kesempurnaan wajah, bahan daripada sumber alam dikatakan yang terbaik untuk memenuhi keperluan kulit.

Pembersih wajah berasaskan minyak misalnya dipercayai membersihkan kulit wajah hingga jauh ke dalam.

Shu Uemura percaya dengan keberkesanan molekul minyak yang merupakan sains unik untuk membersih permukaan wajah.

Bagi 'sifu' dunia kecantikan dan fesyen yang terkenal dengan penghasilan barangan yang menggabungkan seni dan kecantikan ini, Shu Uemura , membersih wajah merupakan langkah awal dan akhir untuk solekan. Berpaut pada falsafah seninya itu, dan meraikan bakat-bakat baru dalam dunia seni maka sifu kecantikan kontemporari Jepun ini memperkenalkan fresh pore calrifying gentle cleansing oil.

Shu Uemura percaya cairan minyak adalah paling sesuai untuk kerja-kerja membersih berbanding susu mahupun krim yang likat memandangkan ia mudah disebarkan dan lembut menyentuh kapilari di permukaan kulit wajah.

Sifat minyak yang lebih ringan serta molekul yang kecil mampu membuatnya sampai ke lapisan dalam kulit dengan lebih mudah apalagi pembersih Shu Uemura mempunyai komposisi tinggi untuk menarik kekotoran yang melekat di pori secara lembut tanpa mengganggu keseimbangan semula jadi kulit.

Ia menggunakan formula unik sistem HPO (High Performance Oil System), kombinasi kompleks daripada tiga minyak terpilih bagi pembersihan menyeluruh.

Baru-baru ini, pembersih wajah yang berusia 40 tahun ini memenangi anugerah utama pada tahun 2010 oleh Yahoo! Beauty Jepun dalam kategori pembersih wajah. Selain itu, ia turut diiktiraf oleh Marie Claire Taiwan dan Allure Korea sebagai pembersih wajah terbaik.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: