Wednesday, January 15, 2014

Jac sorok identiti kekasih baharu



SELEPAS 10 tahun bercinta dan mengambil keputusan bertunang, juara Malaysian Idol, Jaclyn Victor dan pasangannya, Chris Bellamy akhirnya mengambil keputusan untuk membawa haluan masing-masing pertengahan tahun lalu.
Terdahulu, Jac pernah menangguhkan perkahwinannya dengan jejaka berbangsa Inggeris dari United Kingdom itu kerana faktor percintaan jarak jauh.
Menurut kenyataan Jac kepada sebuah akhbar mingguan sebelum ini, keputusan untuk berpisah adalah yang terbaik untuk kedua-dua belah pihak mengembangkan karier masing-masing.
Jac atau nama sebenarnya Jaclyn Joshua Thanaraj Victor, 35, yang ditemui pada sidang akhbar Anugerah Juara Lagu ke-28 di Empire Hotel Subang, Selangor baru-baru ini mengakui dia kini sedang berkenalan dengan seorang jejaka.
Ikuti temu bual lanjut bersama Kosmo!:
Kosmo!: Selepas putus tunang pertengahan tahun lalu, adakah Jac kini sudah menemui pengganti?
JACLYN VICTOR: Bukan pengganti tapi lebih kepada teman rapat. Ya, saya sekarang sedang mengenali seorang jejaka dan kami baru fasa awal kerana baru setahun berkenalan. Cuma baru beberapa bulan lepas kami menjadi lebih serius, bagi saya lebih baik saya tidak mencari kerana selalunya akan bertemu orang yang salah.
Siapakah gerangan jejaka itu dan adakah dia merupakan individu dalam industri?
Biarlah rahsia (ketawa).
Apabila 10 tahun menjalinkan hubungan tapi akhirnya putus di tengah jalan, adakah Jac serik untuk bercinta lagi dan mungkin selepas ini akan mengambil keputusan untuk berkahwin terus?
Saya tidak menyesal dan tidak serik pun malah saya masih tidak berputus asa untuk mencari lelaki terbaik untuk diri saya. Cuma saya enggan pisang berbuah dua kali, sekiranya dia yang sekarang ini jodoh terbaik buat saya, saya enggan memanjangkan cerita dan terus berkahwin.
Apakah pengajaran terbaik yang Jac terima daripada kegagalan episod cinta sebelum ini?
Saya tidak mahu terlalu memikirkan untuk berkahwin tapi saya tidak akan menunggu dalam tempoh yang terlampau lama sampai 10 tahun lagi. Saya belajar banyak perkara daripada apa yang telah terjadi sebelum ini, sama ada baik atau buruk setiap perkara yang terjadi mesti bersebab.
Lagu Ikut Rentakku ciptaan sepenuhnya Edry Abdul Halim berjaya melayakkan diri ke peringkat akhir Anugerah Juara Lagu ke-28 (AJL 28) pada 26 Januari depan. Bagaimanakah persediaan Jac?
Untuk persiapan AJL 28, banyak perkara yang saya belum lakukan lagi. Idea untuk persembahan malam kemuncak AJL 28 ini sudah ada, cuma tinggal untuk dilaksanakan sahaja. Jika sebelum ini orang mengenali saya menerusi lagu-lagu berentak balada di pentas AJL, kini saya bawakan lagu rancak pula.
Bagaimanakah Jac melihat persaingan daripada penyanyi lain?
Memang saya akui tahun ini banyak band yang masuk bertanding dan kebanyakannya memberikan saingan yang sengit. Lagu ini rancak dan persembahan juga perlulah rancak.
Apakah perkembangan terkini Jac?
Saya sedang mempromosikan lagu Ikut Rentakku dan akan melancarkan single terbaharu daripada album saya, Senafas Baru hujung bulan ini.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: